Ønsker du deg et hvitt smil til jul?

Annonse for WhiteOne

Jeg har lenge ønsket meg hvitere tenner, og sett med litt misunnelse i blikket på alle venninnene mine som har kritt hvite colgatesmil. Når jeg da, for et par uker siden fikk forespørsel om jeg kunne tenke meg å teste ut WhiteOne tannbleking var jeg ikke sen om å takke ja. Forespørselen inneholdt også iLash vippeserum, og det kunne jo virkelig ikke passe bedre etter jeg tok av mine vippeextentions for noen få uker siden. 

Jeg skal starte med å fortelle dere noe som kanskje ikke alle visste. Jeg har nemlig et litt anstrengt forhold til mine egen tenner. Hehe. Det begynte allerede som barn, med et gigantisk overbitt. Når jeg da i tillegg hadde unormalt store lepper ble det rett og slett fryktelig mye munn på denne jenta. Jeg ler av det nå, for det så virkelig komisk ut, men jeg synes ikke det var noe gøy da. Faktisk var det så ille at jeg gjemte munnen min, og gikk kun i gensere med høy hals som jeg trakk opp over munnen. Regulering kom på, og sannelig ble ikke en del av den dekket av staten fordi overbittet var så stort. Det sier litt!! Etter en lang periode med regulering, bøyle, strikker og hele sulamitten ble resultatet fint, men jeg har liksom aldri helt likt mine egne tenner. Så når jeg nå har fått gjort dem litt hvitere, så føler jeg det hjelper lit på. Det er jo egentlig teit, og ikke minst overfladisk – men for meg så betyr det faktisk noe. 

Slik brukes de ulike White One produktene:

Tannblekingspennen: Når du skrur på enden av pennen kommer en gelé ut av kosten. Smør et tynt lag med geléen på fremsiden av tennene dine, og la det virke i 30 minutt. Så skyller du det av igjen, og skyll munnen din godt. Blek tennene 20-30 minutt én gang daglig i 14 dager for maks effekt. 

Blue Light. Denne gir dobbel effekt av tannblekingen, og er derfor smart å gjøre i tilegg til pennen. Jeg ler og ler, for jeg ser så ubeskrivelig rar ut med denne i munnen, og han er hjemme holdt på å le jeg ihjel når han så meg. Det er altså liten lampe med batteri som du kan skru på og bite rundt. Ha gjerne lyset på i munnen like lenge som tannblekingen skal virke.

Tannblekingsmunnspray: En spray som inneholder blekegelé som du spruter både på tenner og i munn etter en 14 dagers behandling. Denne hjelper deg å opprettholde både fargen på tennene og i tillegg en frisk pust! Vinn-Vinn. 

Tannblekingskrem. En tannkrem som du gjerne må bruke både før og etter behandling. Bruk den før behandlingen, fordi man skal ha helt rene tenner når geléen påføres, og etter behandlingen bør den brukes for å opprettholde fargen lengst mulig!

Alle disse produktene kan også kjøpes hver for seg, så du må ikke ha alt. Tannblekingspennen fungerer som bare det alene også, men lyset gjør behandlingen ekstra effektiv, og tannkremen hjelper virkelig med å opprettholde den hvite fargen etterpå. Jeg har en rabattkode på 50% til dere, og det hjelper jo på en god del. Bruk koden MAREN50 og vips flyr 50% av prisen. 

Dere kan lese mer om alle tannblekingsproduktene, og bestille dem HER. 

Vi må snakke litt om vippeserum også. Det er jeg veldig spent på å se full effekt av, jeg har startet for noen få dager siden. Man oppnår full effekt ved bruk i 4-8 uker, men de fleste vil se effekt etter ca 14 dager. iLash er et naturlig produkt, og det er IKKE testet på dyr. Det gjelder alle produktene fra WhiteOne. Dette er et serum du enkelt påfører ved festet til øyevippene. Jeg gjør det hver kveld før jeg legger meg, etter jeg har fjernet sminke, og renset huden. Jeg er så glad for at jeg endelig er i gang med serum, for selv om vippene mine tålte vippe-extentions godt, så ble de både tynnere og kortere etter jeg tom dem av. Nå gleder jeg meg til å bygge vippene sterke, lang og fyldige igjen. 

Du kan lese mer om iLash, og bestille produktet HER. Rabattkoden gjelder selvfølgelig her også. MAREN50% gir deg 50% rabatt. 

Nå skal jeg avgårde på bakedag med familien. I dag står pepperkakehus på planen, og hele storfamilien er samlet til julehygge. Både store og små, to og firbente er invitert, og jeg gleder meg så <3 

Håper dere har noen koselige planer for denne andre søndagen i advent. Hvis ikke, så synes jeg du skal ta på deg noe mykt og behagelig, lage deg en stor kopp kakao, og krype opp i sofaen å se på en julefilm. Jeg så Juleprinsen her om dagen, og den var så søt. Den ligger på Netflix. 

 

Smiiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Spennende! Hvor lenge varer rabatten din? Fantastisk blogg forresten! Leser hver eneste dag! Du er jo bare helt herlig😊

    2. Du er jo bare såååå vakker 🙂 Nå skal jeg trene før jeg også skal krype opp i sofaen 🙂 ønsker deg en fin søndag

    3. Spennende !:)
      Kanskje du kan oppdatere oss med før og etter bilder ?
      Mange slike produkter på markedet og alle lover det samme.
      Spent om det funker

    4. Anonym: Helt enig med deg!! Før bilde er tatt – og skal lage et eget innlegg , eller Evt poste på Instagram , med både før og etter bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg