Bildedryss fra en julete søndag

Jeg føler jeg bare går rundt å smiler om dagen, og når jeg ser på disse bildene så er det kanskje ikke så rart. Det er så fint vært på Sørlandet om dagen, og jeg får brukt masse tid utendørs og sammen med dem jeg er aller mest glad i. Denne helgen var en skikkelig familiehelg, og spesielt søndagen var utrolig fin. Mamma kom ned til meg, også gikk vi oss en liten tur i deilig vintersol. Vi gikk langs strandpromenaden, og festningen, mot sentrum og torvet hvor det er satt opp det koseligste julemarkedet. En finfin første søndag i advents aktivitet. 

Jeg er så glad for at kamera ble med på denne turen, for da fikk jeg foreviget noen av alle de fine øyeblikkene i løpet av dagen vår. Det blir liksom ikke helt det samme med mobilbilder. Det er så vakkert ute nå, og da er det gøy å få dokumentert det skikkelig. 

Dette blir et innlegg med veldig mye bilder, men er ikke det det gøyeste med å lese en blogg? Jeg har inntrykk av at bildene er det folk setter mest pris på, selv om jeg jo håper teksten også blir lest<3 

Etter en runde på julemarkedet så gikk vi inn på Bønder i byen, og koste oss med suppe og ferskt nybakt brød. Der satt vi å skravlet og koste oss frem til mørket kom, og det ble tid for å tenne den store julegrana på torvet. Til julegrantenningen kom enda flere kjente, og vi stod å telte ned sammen, og så grana bli tent. Det var også stor aktivitet på isbanen, og de fine julefigurene i trærne lyste opp. En perfekt avslutning på en utrolig fin dag. Førjulstiden altså, det er bare så  utrolig hyggelig.

Selv om ikke alle dager er så fine som gårsdagen, så føler jeg alt liksom blir bedre og lettere når sola skinner, sentrum er nydelig pyntet til jul og folk rundt overalt pynter husene sine, og ikke minst alle verandaer som lyser opp med julelys. Det er virkelig en fin tid<3 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. For en helt nydelig søndag du hadde!
      Jeg hadde siste innspurt før muntlig eksamen den søndagen, jeg satt fra 10-22 i et grupperom uten vinduer.. Flott å likevel kunne se så fine bilder av en så god stemning 🙂
      Nå har jeg i alle fall juleferie med en A i bachelor i pedagogikk og kan endelig senke skuldrene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg