Mine lørdagsplaner

Inneholder annonselenker

W E E K E N D   M O D E 

Første lørdagen i desember, og i dag er dagen alle julemarkeder og slike koselige ting åpner. Jeg har gledet meg så til denne dagen, og etter en god frokost, og kanskje en liten treningsøkt, så skal vi ut i sentrum og kose oss. Godt påkledd, med Starbucks-kaffe i hånda, og bare tusle rundt og ta inn julestemningen. Det har åpnet en stor isbane på torvet i Kristiansand, og hele resten av torvet er dekket av små juleboder og masse koselig pynt. Jeg gleder meg så! På søndag tennes julegrana også. Ååår denne tiden vi er i nå altså, jeg fryder meg <3 

Jakke – only (utsolgt, lignende Bik Bok HER og Gina tricot HER) // Skjerf – Malene Birger (utsolgt, nye farger HER)  // Bukse – Bik Bok // Sko – Acne 

Senere i dag skal jeg kose meg sammen med tantebarn, og der blir jeg hele kvelden. Det er så mye juleselskaper og ting som skjer nå, og da er det koselig å kunne stille opp som barnevakt. Jeg gleder meg til en kveld med disneyfilmer, perler, tegning, dansing til Frost og drøssevis av de beste klemmene i verden. 

Håper dere får en fin andre desember, og gjør noe ekstra koselig i dag. I morgen deler jeg oppskrift på det jeg kaller for barndommens pepperkaker, og verdens beste kakemenn. Dette er to oppskrifter som har vært i familien i årevis, og jeg har vokst opp med dem. Jeg gleder meg til å dele dem med dere. 

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Perfekt lørdag!! 🙂
      Har noenlunde samme planer her 🙂 Har fått i meg både god frokost og inntar lunsj i skrivende stund, etter en heftig treningsøkt 🙂 Deilig!
      Skal ha overnattingsbesøk av nevøen min, og vi skal få med oss Lysfesten i Bergen, pynte pepperkakehus, spille spill og hvis tante får viljen sin blir det nok en koselig Disneyfilm på tampen av kvelden 🙂

    2. Åååh det hørtes ut som en nydelig lørdag! 🙂 Jeg jobber idag, og selvom julesesongen er alt vi venter på hele året i min butikk, så er det også utrolig slitsomt. Får aldri tid til å nyte julen virkelig, blir heller til at man gjør alt for at kundene skal få en fin jul med fine gaver 🙂 Ha en nydelig helg søte du, jeg skal prøve å nyte mellom stormene 🙂

    3. Så koselig! Hørtes ut som en perfekt 2.desember og lørdags desember. Jeg er i nattevaktsjobb denne helgen, så her er det ikke så mange planer. Men siden jeg i morgen reiser hjem til mamma og pappa for å passe hunden når de reiser på ferie, og til fredag skal jeg passe broren min sitt hus, hund og to barn, betyr det at jeg ikke kommer hjem før neste søndag. Da har Anja pyntet til jul er hjemme, og det er så kosleig. Masse lys er klare for å bli tent, pynten er framme og nytt sengesett er lagt på, da blir det kos å komme hjem neste søndag.. haha. Så intetsigende kommentar egentlig men men. Ha en kos lørdag. Klem

    4. Anja: Overhode ikke intetsigende, dette er sånne kommentarer jeg elsker. Det er hverdagen din, og det gir meg mulighet til å bli kjent med deg <3 Så flink du er Anja, jobber, hjelper, passer og fikser. Du er god <3

    5. Elise: Tenk så mange du gleder ved den jobben du gjør <3 Skjønner det er hektisk, men stå på så får du nyte selve julaften ekstra godt i år <3 som du selv så fint sier - forsøk å nyt mellom stormene 🙂 sender deg en god klem

    6. Linn Helen: Åå så deilig, god mat og trening er toppers. Så utrolig koselig, da har vi en ganske så lik kveld. Jeg hååååper så inderlig på disney her også, men vi får se. Jeg var der i går også, og da rocket, sang og danset vi i over en time. Hehe. så det KAN bli alt annet enn en rolig filmkveld også 😛

      Kos deg masse og nyt kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg