I dag går startskuddet

Inneholder annonselenker

I dag er det første desember, og jeg har gledet meg så til denne dagen. I dag går startskuddet for julen for min del, og selv om jeg har tyvstartet litt med både baking og pynt så er det liksom nå det virkelig starter. I helgen skal jeg dele mine barndoms julekaker med dere, med både bilder, oppskrift og fremgangsmåte. Jeg gleder meg så <3 

Jeg delte et bilde på Instagram i går, av Leo og meg som lekte med julepynt. Det haglet inn med spørsmål om julepysjamasen, og den er da fra Cubus. Jeg har delt den før, i dette blogginnlegget. Sammen med julegenseren, og julesokker. Cubus er uten tvil de flinkeste på julekoseklær i år spør du meg. Jeg har sikret meg både julegenser, julepysjamas, julesokker og kosedress derfra. Hvis du ønsker deg litt koseklær til jul bør du bestille NÅ, eller løpe til nærmeste Cubus. Jeg var innom i går, og da var mye utsolgt. Så kanskje er det smart å bestille på nett. Dere finner den pysjamasen jeg har på meg HER. 

Julepysjamas HER // Julesokker HER 

Nå blir det mye julekos her fremover, og jeg skal selvfølgelig ta en runde på litt sunnere julekos også. Jeg koser meg veldig med både pepperkaker, kakemenn og andre ordentlige julekaker i julen, men noen velger, av ulike grunner å holde det litt sunnere og da vil jeg gjerne få komme med et alternativ til dem også. Sukkerfri marsipan, julekaker uten sukker og litt andre spennende alternativer skal dere få. 

Ha en nydelig første desember mine venner, og titt gjerne innom igjen senere. Da deler jeg nemlig svarene på alle spørsmålene dere har spurt meg om via Snapchat. Det går i alt fra hvordan trene rumpe uten så mye fokus på lår, mine beste tips til å gå ned i vekt, er avokado virkelig så sunt og tips til sunne, men også budsjettvennlig matvarer. Jeg gleder meg til å oppdatere dere igjen senere i dag <3 

 

Smiiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg