TO DO THIS WEEK

Her sitter jeg, og forsøker å få orden i kaoset. Jeg har så mye jeg har lyst å gjøre, så mange ideer, så mye jeg vil rekke og skal noe som helst bli gjort så må det planlegges. Så i dag lager jeg planer, og koser meg veldig i prosessen. Første store på planen nå er Barcelona, og det gleder jeg meg så enormt til. Jeg har kun 3 dager der, og må derfor sørge for at jeg får utnyttet dagen til det fulle. Før den tid er det julebord med alle Nettavisen-bloggerne i Oslo. Jeg har egentlig ikke mulighet til å dra, men kanskje kan ting flyttes litt rundt på slik at det går seg til likevel. Vi får se. Ellers planlegges det treningscamper til den store gullmedalje, og dato for høstturen 2018 settes i dag. Denne turen blir til samme sted som årets høsstur, nemlig vakre Kroatia. 

Det er så merkelig hvordan jeg føler at jeg jobber ekstra godt på cafe, med litt surr rundt meg. Det er så koselig å sitte i min egen verden å jobbe, også kunne koble vekk jobb, ta en pause og bare sitte med en kaffe i hånda og slappe av litt.

Jeg har fått en del meldinger fra dere lesere etter innlegget i går kveld, og det setter jeg så stor pris på. En person skrev til meg at hvis jeg blir lei meg og tar ting personlig så kanskje jeg ikke burde være blogger. Det er nok noe sant i det, jeg har nok ikke den optimale personligheten for å være blogger. Heldigvis er det ikke så mye negativt og slemt som slipper inn på denne bloggen, og det er jeg veldig glad for. Det er selvfølgelig noe, og hver gang det kommer, så spør jeg meg selv om det virkelig er verd det. Svaret er ja hver eneste gang, for setter man det lille negative jeg får, opp mot alt det fine, så drukner de stygge i et enormt hav av godhet, omsorg, støtte, inspirasjon og masse masse motivasjon fra verdens fineste, og mest trofaste lesere. 

Så jeg jobber med meg selv, og blir litt tøffere for hver uke som går. Jeg har er kanskje ikke den typiske tøffe, “i don´t care” bloggeren, men jeg står på, og gir meg ikke. Jeg trives i denne “jobben”, og har planer om å holde på i mange  mange år til<3 

Nå skal jeg gå å kjøpe meg en ny kaffekopp, og spikre de siste detaljene før en ny treningsreise er klar for å annonseres. Det kommer et eget innlegg om treningsreiser veldig snart. Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om det. 

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Heei spreka 🙂 Jeg har et spørsmål. skal til oslo torsdag-søndag, skal bo på thon hotel gyldenløve… har du tips til treningssentre i nærheten som er bra? 🙂 Håper på svar 🙂

    2. Kjersti: Det vet jeg faktisk ikke hvor ligger? Men i oslo vil jeg anbefale: Sats Akersgata , sats Solli, Bislett eller Storo. Gym ila eller selvfølgelig hotellgymmet på Comfort børsparken. Optimal er også konge – men der må man bruke PT for å trene. Studio jobbsprek på Aker brygge er FANTASTISK. Spør etter Sondre <3 eller kos deg i resepsjonen etter trening med gode, skjønne Katarina <3 mye bra folk der!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg