Det ble en kortvarig lykke

Tusen takk for alle fine meldinger, gode råd og morsome historier dere delte relatert til min elskede iphones død i går. Det er tydeligvis ikke bare meg som klarer å miste telefonen i do, her har folk gjort det både én, to og tre ganger. Både hjemme og i offentlige toaletter. Huff og huff, men man må jo bare le. Situasjonen endrer seg ikke selv om man blir sint, og lei seg. Nå har jeg fikset meg ny telefon. Det ble både dyrt og passet fryktelig dårlig sånn ift timing – MEN nå er en finfin ny Iphone 8 på plass i hånden min, og jeg skal passe enormt godt på den. 

Jeg fikk satt opp den nye telefonen akkurat i tide til det aller første snøfallet i Kristiansand, og fikk dermed dokumentert lille Leo sitt aller første møte med snø. Jeg lo så tårene trillet, han var så uendelig søt der han gikk rundt og prøvde å finne ut av hva dette merkelige hvite, kalde greiene var. Han jaktet litt på snøen, smakte på den, lekte med den og konklusjonen ble at han ELSKER snø. Etter godt over én time ute ville han fremdeles ikke inn, og når vi endelig fikk han inn, tørket han i håndkle og fått varmen igjen, så løp han rett til verandadøren og ville ut til snøen igjen.

Så utrolig koselig! Dessverre ble det en kortvarig lykke, når vi våknet i dag var all snøen borte. Det er så typisk Sørlandet, men sannsynligvis kommer det nok snart mer snø. Jeg har sikret meg en deilig ulljakke, en god lue, og flere store varme skjerf. Så nå kan vinteren bare komme – jeg er så klar! 

I dag var planen min å komme meg tidlig til byen, fikse masse ærend som har stått på min liste lenge, og ha en skikkelig fiksedag. Sånn ble det ikke, for etter morgentreningen var jeg så sliten at jeg ble sittende helt apatisk i sofaen i flere timer før jeg endelig kom meg opp og ut. Nå er jeg endelig plassert stumpen på en koselig cafe, og skal sitte her å jobbe et par timer før jeg skal møte Mamma. 

Vi skal innom en garnbutikk og handle inn garn til en bitteliten Mariusgenser til Leo. Tenk å ha en så snill mamma som strikker genser til lille valpen. Jeg har ikke hatt noe klær på Leo før, men når vinteren virkelig setter inn så er det godt med litt ekstra varme. Vi er jo også mye på fjellet i løpet av vinterhalvåret og da kan den genseren komme godt med.

Hjelpes dette ble et skikkelig skravle-innlegg. Nå skal jeg sitte her å jobbe noen gode timer, sånn at jeg kan levere bloggposter med litt mer innhold enn dette her. hehe. Dagens treningsøkt skal blogges, julegavetips til både han og henne er rett rundt hjørnet, oppskriftene fra bakedagen er straks klare og enda mer treningsinspirasjon er på vei. So bare with me og skravlingen min – det kommer litt mer vettugt innhold meget snart. 

 

Smiiiiil, Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg