Bildedryss fra NIH Aktiv Convention

NIH AKTIV CONVENTION 

Ååå for en svett, fin, sosial, lærerik og motiverende dag dette har vært. Første dag på convention leverte så til de grader og jeg sitter igjen med så masse energi, og treningsglede. Jeg deltok på både spinning, Barrys bootcamp, Roing og trening med Abilica vektvest. Sistnevnte var faktisk det aller gøyeste, dette var en time med Abilica vektvest, og timen ble holdt av Abilica ambassadørene Kristin og Anne Marie.

Vi var en goood gjeng med Abilicafolk som gjorde økten sammen, og steike som vi koste oss. Tungt, gøy og super energisk time, hvor vi jobbet på stasjoner i intervaller på 45 sek jobb og 15 sek pause. På slutten av timen hadde vi en slags Tabata battle, det var så kuuuult. Som en rå overraskelse på slutten så gav Abilica bort vektvester til absolutt alle som deltok på timen, og det ble mildt sagt godt tatt i mot. Folk ble helt ville – så utrolig gøy!! 

Jeg har lagt ved hele timeplanen for begge dagene under her. Jeg ser at kvaliteten kanskje ikke er den beste, men kanskje det går ann å lese det om man zoomer litt inn på bildet? Uansett så er det hvert fall helt uendelig mye ulike timer og foredrag her. For et variert og spennende program sier jeg bare! Skulle ønske man kunne dele seg selv i 5 og få med seg absolutt alt. 

Ellers var det mye spising av proteinbarer, smake på nye spennende produkter, energidrikker, titte innom ulike stands, og snakke med masse masse kjente. Halve treningsnorge er på NIH i helgen, og det er så utrolig koselig å se folk igjen, skravle, klemme og ta igjen alt siden sist. Lunsj ble det også tid til, en digg kalkun wrap og salat levert av LETT.  Jeg har storkost meg i dag, og gleder meg veldig til dagen i morgen. Det ble mye bilder i dette innlegget, men jeg hadde bare så lyst å gi dere mest mulig innblikk i en dag på Convention. 

Kvelden ble avsluttet på Olivia hegdehausveien med over 40 fine folk, masse deilig kremete pasta, deilig pizza og litt vin. En perfekt avslutning på en rå dag. Jeg valgte å droppe å bli med ut, for å dra hjem til hotellsengen, med litt sjokolade og bloggoppdatering. 

I morgen skal jeg på enda en time med vektvest, på bootcamp, et par foredrag og på dansetime med verdens beste Sølve. Jeg blir i Oslo helt frem til kl 22 i morgen kveld. Så det blir full dag på convention, også et planleggingsmøte for reisen i desember ( som jeg skal dele med dere på mandag) også bare ut på Gardermoen for å sitte der å jobbe. 

En finfin søndag i vente med andre ord. Nå må jeg legge bort mac, og komme meg  seng. Klokken er langt over midnatt, og jeg skal grytidlig opp. Nyt siste rest av helgen alle sammen <3 

 

Smiiiil, Maren 

9 kommentarer
    1. Så utrolig gøy, «misunner» deg både formen, kunnskapen, energien og humøret. Eller ikke misunner, men det er alle de tingene jeg liker med bloggen din. Gleder meg til oppdatering. Ha en fin fin søndag

    2. Åå, Maren – det ser så sinnsykt gøy ut!! Jeg SKAL være med på dette neste år. I år ble det dessverre nedprioritert i og med at mamma har vært så dårlig. Hun gikk dessverre bort forrige søndag, 12.11.17, så dagene er litt rare og tomme akkurat nå. Samtidig har det ikke helt sunket inn, så jeg er overraskende lite lei meg.. Men så har jeg gråti en del siden hun ble syk for over 2 år siden og da, så det er vel egentlig ganske normalt. Jeg vet ikke helt, og så er det kanskje ikke så hyggelig for deg at jeg forteller deg dette, men jeg hadde litt lyst til at du skulle vite det og.. Hun var så glad for at jeg var på den turen med deg og Pia, jeg tror faktisk ikke jeg kunne gitt hun noen bedre siste bursdagsgave – i følge de på hjemmet der hun bodde strålte hun hele uken, og snakket nesten ikke om annet 🙂
      Men ja, stopp på bablinga mi!
      Håper i alle fall du koser deg masse masse på convention!!<3

    3. Så spennende – ser ut som du har hatt ei super helg og fått mye inspirasjon (du trenger jo også påfyll 😀)

    4. Hei!
      SPennende å høre om convention 😀 Og du har sikkert nok å gjøre allerede, men hadde vært veldig artig å høre hvordan dansinga var, om du likte? hvilken type?
      Hva synes du om propud-drikken? noe å teste? 🙂
      Har du trent yoga i det siste? Kunne du testet yoga og skrevet innlegg om det? Hører så mye bra om den treningsformen og for egen del har blitt mer og mer fascinert, selv om jeg i utgangspunktet var skeptisk siden det er så rolig og jeg ikke alltid svetter 😛
      Hilsen fast leser <3 🙂

    5. Lena fra Kroatia: Fineste Lena <3 Når jeg leste denne kommentaren satt jeg på Tbanen og tårene strømmet. Skulle ønske jeg var i nærheten av deg nå og kunne klemme deg i en evighet. Du er så sterk og tøff, jeg kommer aldri til å glemme de gode samtalene vi hadde i Kroatia, og spesielt hvordan du så sterkt delte om mammaen din <3 Du har så mye godhet i deg, tenk så heldig mammaen din var som hadde akkurat deg som datter. Det var som du selv sa, denne dagen visste du kom, og nå som det har skjedd så er det helt forståelig at det føles både tomt og rart. Det at du ikke har grått så mye er kanskje naturlig, fordi dere har vært gjennom en så lang prosess, eller kanskje kommer det etterhvert. Uansett så vit at du har folk rundt deg, og meg kan du skrive til akkurat når som helst <3 Skriv gjerne til bare meg privat også, men jeg svarer deg på alle platformer, uansett hvor du ønsker å skrive. Jeg hadde blitt så glad for en melding fra deg på mobilen eller privat melding på facebook. Det er godt å ha noen å snakke med, og kanksje litt ekstra godt med noen som ikke står så alt for nær. Jeg er her, når enn du måtte trenge det!!

      Blir helt rørt av det du skriver om treningsreisen. Så godt at din mamma ble så glad over det. Vi var heldige som fikk lov å ha deg med 😀

      Til neste år rocker vi NIH Convention sammen Lena - jeg gleder meg!! Stooor stooor klem sendes din vei, og husk at du kan ta kontakt akkurat når som helst. Jeg er her <3

    6. Hei!
      Så gøy at du var fornøyd med helga og opplegget! Jobbet selv som frivillig og vi setter stor pris på å se at deltakerne var fornøyde 😀
      Også må jeg bare si at FOR en gledesspreder du er! Så deg flere ganger i løpet av helga, og du smilte jo hele tiden – herlig!
      God tur hjem igjen – gleder meg til convention neste år igjen 😉
      Hilsen navnesøster

    7. Maren: Ååå for en gøy melding å få, tusen takk <3 Dere gjorde en helt fantastisk god jobb. Alltid noen å spørre om veien eller andre ting man lurte på. Godt jobba 😀 Så søt du er, det var veldig veldig koselig sagt. Tusen takk kjære navnesøster <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg