Dette blir en helt vill helg

Inneholder aff.links

I skrivende stund løper jeg rundt meg selv for å prøve å pakke til fire super spennende dager i Oslo. Det står så mye kult på planen at jeg får helt kriblinger i magen av å tenke på det. Dette er planen: 

  • Torsdag med Pia min, hotellkos, kveldstur og god mat
  • Fredag med tre møter på rappen, et foredrag, mat og hygge med Torunn, og middag med Abilica-gjengen på kvelden. 
  • Lørdag er det full rulle på NIH Convention med masse masse trening, foredrag, stå på stand, og masse annet kult.
  • Søndag er det også NIH Convention med spinning, step, roing, bootcamp, dansing, foredrag og masse annet gøy. 

Jakke – Day Birger et Mikkelsen  // Sko – Acne  //  Bukse – Cheap Monday // Skjerf – Acne 

Jeg tar aller siste fly hjem søndag kveld, så dette blir mildt sagt en helg fylt til randen av opplevelser. Kamera kommer til å gå varmt. Jeg gleder meg SÅ!!! Jeg gleder meg til å ta dere med på tidenes mest lærerike, inspirerende, motiverende og sporty helg. Er dere klare for det? 

De neste timene her hjemme går med til pakking, luftetur med Leo, en rask tur innom for en hudpleietime, også er det rett ut til flyplassen, og straka vegen til Oslo. I Oslo venter Pia på hotellet, også skal vi ha en koselig torsdagskveld sammen. Dette blir en superhelg, og jeg gleder meg så til å ta dere med på den. 

 

Smiiiil, Maren 

 

14 kommentarer

Siste innlegg