Jeg liker hverdagen best

Hei dere. Jeg ville bare titte innom dere en liten tur i kveld. Jeg er alene hjemme, og etter en veldig sosial helg føles det litt godt å ha noen timer alene, og lade opp til en ny uke. Det har vært en superfin helg, og spesielt i går og i dag har vært helt nydelige. Strålende sol, og kald, frisk høstluft. Jeg hadde en tur med Leo i går, litt ut på ettermiddagen, ikke så lenge før solen gikk ned. Vi fant oss en fin liten rasteplass, og satt der lenge å koste oss i sola. Jeg fikk knipset et par bilder av han, og det er så gøy å se hvordan han utvikler seg og begynner å se mer voksen ut  ansiktet. Nå er han 10 måneder, akkurat i dag faktisk, og det er så gøy å følge han i overgangen fra valp til en mer voksen hund. Han er fremdeles min lille tass, og er utrolig valpete i oppførselen. Han er min lille lykkepille i hverdagen, og jeg har ikke ord for hvor mye den lille gullgutten betyr for meg. 

I dag har jeg brukt hele dagen sammen med familien. Vi har bakt, pyntet kaker, laget julegodteri og kost oss. Jeg har forspist meg noe så innmari på pepperkaker, kakemenn og andre godsaker. Det var så godt, men samtidig er jeg fryktelig kvalm og uvel nå. Hele denne helgen har vært fylt med godteri, kosekvelder, og en hel haug av usunnheter. Det er faktisk litt godt, for da får man bekreftet at man trives best med hverdager og de gode rutinene. Det skal være forskjell på hverdag og helg. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å våkne i morgen, og kickstarte en ny uke med trening og sunn mat. Jeg elsker helg, men hverdagene er faktisk aller best synes jeg, og det er jo flaks, for det er hverdager det er flest av. 

Nyt siste timene av helgen så godt du bare kan. Så ses vi på bloggen i morgen tidlig <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Så enig, la oss slå et slag for hverdagen 🙌🏼
      Kan jeg spørre hvorfor du etterlyste en PT på snap igår?😁
      Ha en nydelig mandag, vakre 🌸

    2. :): Ja, det er en god venn som skal i gang med et spennende prosjekt som han trenger en dyktig PT med på laget. Jeg skulle så gjerne bidratt selv, men har ikke kapasitet nå pga mange andre prosjekter :):) Fikk masse gode svar – så det var gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg