Derfor er kosedager viktig

Inneholder annonselenker

I dag starer jeg dagen med et smil, fordi jeg har så mange fine lesere, og fordi dere er så fine når dere deler av dere selv. På gårsdagens innlegg, om at jeg startet uken med en skikkelig kosedag, delte dere så mye fint om dere selv, og jeg blir så glad. Det er ikke bare meg som plutselig får behov for en timeout, uavhengig om det er helg eller hverdag. Min timeout var altså i går, og i dag våknet jeg både uthvilt og glad. Den dagen trengte jeg, og det kjennes på kroppen i dag. 

Dagen i dag startet jeg med en treningsøkt, og motbakkeløp stod på planen. Fy søren så tungt, vondt og samtidig så sykt digg det var. Nå er en diger porsjon havregrøt akkurat spist, og jeg er klar for å starte dagens gjøremål. Jeg reiser til Oslo på torsdag, og har en del ting som må i boks før det. Jeg skal også innom posten å hente flere pakker som ligger der å roper på meg. Det er så gøy med pakke i posten, og spesielt den ene gleder jeg meg til. Jeg har bestilt meg et par nye sko til styrketrening, og gleder meg til å teste dem ut. Dette er ikke sponsede ting, men hvis de er så gode som jeg håper deler jeg dem selvfølgelig likevel. Jeg har savnet et par sko som jeg kun skal bruke innendørs til styrketrening. 

Jakke – Flippa K  //  Skjerf – BikBok  // Jeans – BikBok // Sko – Acne  //  Genser – BikBok 

Nå skal jeg komme meg avgårde her, i vanlige klær for en gangs skyld. Før gikk jeg kun i treningsklær, uanset hva jeg skulle den dagen. Nå forsøker jeg å kle meg i vanlige klær når jeg ikke skal på trening. Det er jo synd å a et klesskap som aldri blir brukt, fordi man bare løper rundt i tights og sneakers dagen lang. Jeg trives fremdeles best i treningsklær, men det føles fint å dele litt hverdagsstil med dere også. 

Hva tenker dere, er det litt gøy å se noe annet en kun treningsklær, eller er det helst det dere vil ha? Jeg prøver å få til en miks, og håper det slår ann. 

Har dere fått med dere at jeg gir bort to Polar pulsklokker på min Facebook-side nå? Sjekk det ut om du har lyst å vinne. Jeg trekker vinneren i morgen kveld. Du finner min FB-side HER. 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Skikkelig kul stil. Og kjempe gøy med en variert stil!
      Skal du være med på nightrun med Shapeup på torsdag i Oslo? Klem

    2. Anja: Nei det har jeg ikke hørt om? Det må jeg sjekke ut. Er så mange løp nå at jeg går helt i surr. Hehe. Jeg kommer til Oslo med det tidligste morgenflyet og reiser hjem igjen med et fly på kvelden <3

    3. hva betyr inneholder annonselinker? får du betalt for dette? spesielt når du linker til de pumaklærne, men kanskje ikke for bikbok?

    4. Anonym: Man må skrive det øverst hvis noe som helst i innlegget er noe slags form for samarbeid, så derfor står det ofte 🙂 Ja på noe er det affilates, det betyr at hvis en person klikker seg inn og handler for en sum, så går en bitteliten prosent av det til meg – hvis de klikket seg inn via min side. Vanligvis ligger dette på sånn 6-8%, så det er ikke veldig mye. Jeg prøver å være superflink på å merke innleggene mine, så derfor ser man ofte dette i toppen av mine innlegg 🙂 Fint spørsmål – sikkert mange som lurer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg