En sånn mandag

Inneholder annonselenker

I dag er jeg en skikkelig slapp utgave av meg selv. Jeg er både trøtt, litt umotivert og sliten. Ja der sa jeg det, selv om dette skal være et hyggelig sted å klikke seg inn, og en kilde til positiv energi, så tenker jeg at det kanskje er litt deilig å se at ikke alle har super energiske dager hver eneste dag. I dag hadde jeg bare lyst å stupe ned i godteriskåla, men klarte å holde meg til popcorn, Netflix og julebrus. 

Leo er her og holder meg med selskap. Han er litt ekstra kosete i dag, akkurat som om han skjønner at jeg trengte litt ekstra kos i dag. Denne dagen må bare gå litt fortere, for i kveld kommer endelig min kjære hjem igjen fra reise. Da er den lille familien komplett igjen. Jeg gleder meg så <3 

Kosedress fra Cubus, jakke HER & bukse HER

I dag føles som det eneste rette for min del var kosedress, Netflix, popcorn og sofakos. Jeg koser meg i dag, og satser på en litt bedre dag i morgen. Noen flere som kjenner seg igjen i slike dager?

 

Smiiil, Maren 

 

 

9 kommentarer
    1. Er akkurat likedan i dag… Våknet klokka 5 og klarte ikke å sovne igjen, ga opp klokka 6, så leste jeg gjennom en venninnes bacheloroppgave og rettet den. Nå ligger jeg i senga og ser på en ny serie på Netflix – Alias Grace – som er skikkelig gripende og bra forresten, og gruer meg litt til trening etterpå – 45 min spinning og gruppetime 45 min. En annen venninne skal ha begge timene, men angrer litt nå på at jeg ikke tar meg treningsfri 😛 Men er så stiv og øm i rygg og nakke at trening vil nok gjøre meg godt!
      Jeg vil bare drikke julebrus og ligge til sengs, men det kan jeg jo gjøre etterpå haha. Godt å vite at jeg ikke er den eneste som har en slapp og trøtt mandag.
      Ha en fin mandag og kos deg når typen din kommer hjem 🙂 Vet det er kjipt å være borte fra hverandre, savner typen nå mens jeg er hos foreldrene mine, men distance makes the heart grow fonder 😀

    2. Har akkurat en sånn dag selv idag!! Så godt å høre det er flere – rett hjem fra jobb & foran peisen… der har jeg også tenkt til å bli idag 🙂 Ha en fin kosedag <3 det mener jeg også er sunt innimellom 😉

    3. Akkurat sånn var denne dagen for meg, også! Godt å høre at vi er flere som ikke er helt på topp idag da; har en skikkelig søndagsfølelse idag og brukt hele dagen på å gå rundt i koseklær og prøve å gjøre noe produktivt, haha!

    4. Har du lagd et innlegg med interiør i leiligheten din? Den ser så forbanna bra ut i alle bakgrunnsbildene!

    5. Hei, jeg prøver igjen..jeg sendte et innlegg tidligere men kan ikke se det er blitt med☺️For det første: kul dame og fin blogg, den er ekte og inspirerende. Men hvor stor stilling jobber du som sykepleier ved siden av bloggen og p.t? Beundringsverdig😊👏

    6. Silje: Jeg har svart sikkert 6-7 kommentarer om dette, og skreve et eget innlegg på det. hehe. beklager hvis det ikke kom tydelig frem likevel, svarer deg gjerne. Jeg har hatt et vikariat frem til oktober. Nå tar jeg kun ekstravakter 🙂 Så vet ikke hvor beundringsverdig det er, hehe. men likevel veldig koselig sagt. Tusen takk <3

    7. Beklager, da har ikke jeg fått med meg dine tidligere innlegg og kommentarer på det området☺️Men nå henger jeg med😅Takk for svar, ha en fin dag😘

    8. Silje: Hehe det er ikke så rart, det kommer jo nye innlegg her hver dag, og mase kommentarer. Så det skal du ikke tenke på 😀 Synes bare det er koselig at du spør jeg 🙂 ha en finfin dag 🙂 M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg