Freshe høstfavoritter

Inneholder annonselenker

Treningsklær er det gøyeste jeg vet, og denne helgen har jeg brukt litt ekstra tid på å sette sammen noen collager med favoritter for den sesongen vi er i når. Jeg har valgt ut tre ulike stiler, og fargepaletter. Jeg er helt forelsket i alle tre, og håper dere også liker dem. 

 

1. HER 2. HER. 3. HER 4. HER. 5. HER 6. HER 

 

1. HER 2. HER 3. HER. 4. HER 5. HER 6. HER 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 

Jeg er helt forelsket i den grønne boblejakken, og generelt olivengrønn som farge. Fy søren så fint det er. Jeg har den puma sportsbhen i olivengrønn, men den er det jo aldri noen som ser. Så både jakken, skoene og vesken i olivengrønn står høyt på ønskelisten. Jeg elsker alt som er i dus pudderrosa, og den rustrøde fargen i den øverste collagen er så fin nå på høsten.

Søndager er livsfarlig når det gjelder nettshopping, og i skrivende stund har jeg akkurat kommet hjem fra tur, tatt en god dusj, laget god mat og har hele kvelden foran meg til sofakos og macen i fanget. Livsfarlig! hehe

Håper dere har hatt en nydelig søndag, og at kvelden blir avslappende og fin <3 

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Det er nesten farlig at du setter sammen så fine klær altså. Nydelige farger, blir helt ør her haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg