Når ingenting går som planlagt

Inneholder annonselenker 

W E E K E N D   M O O D 

Hoppende glad for helg, og lørdagskos med fine folk. Det jeg ikke hopper like høyt for er den lille valepgutten min som er tidenes morgenmenneske om dagen. Jeg er veldig glad i å stå opp tidlig selv, men kl 06.30 på en lørdag er litt i tidligste laget. Skal man se litt positivt på det så får jeg i det minste mye ut av dagen. Tusen tusen takk for alle tips og råd i forhold til lille Leo og romlemagen. Nå er han helt fin, så det var nok noe han hadde spist. Takk for at dere engasjerte dere, og delte så mange gode råd. Både Leo og meg takker dere. 

I går hadde jeg besøk av to gode venninner. Vi koste oss med typisk fredagskveld med sofakos, masse godt på bordet, The Voice, skravlings og latter. Enda en ny baby er ventet i venninnegjengen nå, og det er så koselig. Det er så gøy å kjøpe babyklær og fine små ting, og jeg storkoser meg over alle de små fine nykommerne. 

I dag skal jeg avgårde på en tidlig treningsøkt sammen med to venner nå på morgenen, og etterpå er det en liten shoot for et treningsmerke. Shooten er ute, og det er meldt enormt mye regn her utover dagen. Planen var frisørtime og full pakke, men nå måtte hele shooten flyttes 3 timer, og dermed røk hele tidsskjema for slike “dilleting”. Dermed blir det dønn naturlig med hår jeg fikser selv og helt naturlig sminke. Når ingenting går som planlagt så må man bare improvisere litt. Jeg tenker at kanskje er det like greit. Det er jo en treningsshoot, og det enkle er ofte det beste. 

Genser Puma, HER ( Nydelig olivengrønn HER )  // Tights Puma HER // Sports-bh Puma HER 

Senere skal jeg møte mamma i byen for en koselig lørdagslunsj på cafe, se litt i butikker og bare kose oss. Jeg koser meg så når vi to har tid til å sette oss ned på cafe, nyte god mat og gode samtaler. Jeg tror jeg har verdens beste mamma. Jeg vet ikke om noe klokere, mer sprudlende, omsorgsfull, morsomme og snillere person <3 Dette tror jeg blir en fin lørdag. 

Håper du nyter helgen hvor enn du er, og hva enn du gjør. Jeg liker så godt når dere deler planene deres med meg i kommentarfeltet, det er ikke sjeldent jeg har blitt inspirert av noe dere skal. God lørdag mine venner! 

 

Smiiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Bra Leo er fin igjen!😍 Ellers vil jeg bare si drit i hår, sminke og dill, du trenger det ikke – nydelig uansett! Masse lykke til med shoot, gleder meg til vi får se👍😊 Ellers god lørdag, bare å gjøre det beste ut av det, jeg er HELT enig!😘

    2. Her blir det nattevakter på sykehuset hele helgen .. Så ser allerede frem til neste helg! Det fine med det er at man får mulighet til å gjøre andres helg best mulig❤️
      Ønsker deg en superfin helg, vakre Maren!☺️

    3. Gleder meg til å se bildene 🙂
      I dag har jeg trent og rettet bacheloroppgaven min, og lekt med nevøen min 🙂 Snart skal jeg til en venninne på jentekveld med en hel gjeng, så det blir alt annet enn bachelor i kveld 🙂 Holder vel med 4 timers rettskriving i dag? 😛
      Ha en fin, fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg