Min dag i Oslo – time for time

Jeg har aldri gjort et time for time innlegg før, men i dag tenkte jeg det kunne være gøy. So here we go:

05.00 – Alarmen ringer, og jeg må stå opp. Hopper i dusjen, og prøver å våkne. Kaffe og litt pakking.

06.00 – Kjører avgårde til flyplassen, enda en kaffe og vips på vei til Oslo 

08.00 – Lander i Oslo, og bokstavelig talt spurter til flytoget. Rekker det på minuttet og suser inn til Oslo. 

09.00 – På Nocco event med masse masse kjente. Bøttevis med klemmer og superkos stemning. Nocco christmas edition, og rosa nissegrøt. Veldig hyggelig. 

10.00 – Ankommer Nydalen og Egmont-huset. Møte om oppkjøpet, og informasjon i forhold til at vi Nettavisen-bloggere nå er Egmont-bloggere. Dette var et bra møte, både på grunn av godt innhold, men også på grunn av de fine “kollegene” jeg har. I dag fikk jeg hilst på flere av bloggerne som jeg inntil nå bare har snakket med over nett. Utrolig koselige og skjønne jenter. Det florerer alt for mye tull i sosiale medie verden, sannheten er at de aller fleste er super søte når du møter dem i slike settinger som i dag. 

12.00 – Lunsj med Pia på Egmont-huset, etterfulgt av jobbing i Egmont publish sine freshe lokaler. Fikk slått av en prat med skjønne Hanna ( redaktør for ShapeUp), og hilst på flere av gjengen som sitter der oppe. For en imøtekommende og fin gjeng. 

14.00 – Løper avgårde og møter Torunn, den rå dama bak Improving Lives. Jeg har så respekt for den jobben hun gjør, og alt hun får til. Fy søren for et arbeidsjern, og samtidig med bøttevis av sjarm, humor, omsorg og godhet. Vi klikket fra første stund og hadde tidenes ettermiddag sammen. Vi trente, skravlet, hadde et lite møte og endte det hele med tidenes måltid på Storo. 

17.30 – Hopper på trikken til sentrum, og videre på flytoget 

18.00 – Ankommer gardermoen, og får et par gode jobbetimer på SAS sin nye Lounge. Har noen av dere vært der? Fy søren så fint det har blitt, og ikke minst stort i forhold til før. 

19.30 – Småjogger til gate, bare for å få beskjed om at flyet er en time forsinket. 

20.00 – setter meg rett ned på gulvet, finner frem macen og tenker at jeg kan bruke tiden til noe fornuftig når jeg likevel må sitte her. Momser på en proteinbar og oppdaterer bloggen. 

Så her har dere meg da, sjokoladen er spist og blogginnlegget er straks ferdig. Nå er det kun 20 minutter til vi skal boarde, så fingers crossed for at det stemmer. Jeg vil så gjerne ha litt fredagskveld hjemme i sofaen. The voice på opptak og en sen, god tacomiddag. 

Hvordan ser din fredag ut? 

 

Smiiiil, Maren

12 kommentarer
    1. MAREN!!! Superkoselig, superskjønn, superhyggelig. Ikke super koselig. Egmont-huset. Småjogger.
      Liker bloggen, men syns du skal ta deg tid til å skrive skikkelig, for meg er det utrolig lite digg å lese med så mange særskrivingsfeil.

    2. Grammatikkheksa: Hahaha jeg ventet på det!!! Plutselig var det boarding og jeg rakk aldri lese gjennom før jeg postet! Sorry og takk for at du retter. Ler godt av navnet ditt, “grammatikkheksa”. Hehe. Takk, og igjen – skjerpings!!

    3. Så gøy. Min fredag har inneholdt en super trøtt dag på jobb. Har gjort og sagt så mye rart pga hodet virkelig ikke var på plass og det etter at jeg klarte å låse meg inne på doen i garderoben. Heldigvis kom jeg meg ut etter 5 min da….. men den følelsen å vøre innelåst på et toalett uten telefon og ingen andre i garderoben.. men dagen ble bedre og er nå på vei hjem etter lønningspils med noen av de fineste og beste kollegaene!!
      Håper du hadde en fin tur hjem. Klem

    4. Anja: Nei ååå stakkars deg – så forferdelig ubehagelig. Godt du kom deg ut, men forstår så godt den vonde følelsen når du skjønner at du er innelåst. Huff <3 Godt det gikk fint og at du hadde en koselig kveld 🙂 god helg videre kjære Anja! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg