10 ting jeg er hekta på akkurat nå

Jeg fikk lyst å titte innom dere enda en gang i dag, så her kommer et litt annerledes og forhåpentligvis artig innlegg. Jeg er et periode-menneske av dimensjoner, og jeg er hekta på ulike ting, i ulike perioder. Nå for tiden er jeg hekta på litt av hvert, og i dette innlegget har jeg listet opp ti ting jeg er hektet på akkurat nå: 

Leo – Lille gullgutten min er så sykt herlig om dagen, og jeg kan bare ikke få nok av han. Stakkars snapchat følgerene mine blir spammet med valpebilder og filmer hele tiden.

Jannid på Youtube – Altså finnes det et freshere menneske? Hun er så flink, og så herlig. Jeg har vært fan lenge, men nå synes jeg hun tar helt avgårde. FOR ei flink frøken. Jeg følger vloggene til både Janni , og kjæresten hennes Jon Olsson. For et par! Jeg digger dem <3 

BB-cream – Er jeg den siste i verden til å oppdage det? Det er jo helt fantastisk! Dekker godt, føles bra på huden og er samtidig super bra for huden. Nei fy søren altså, for en oppdagelse. Vasker ansiktet på morgenen, på med hudkrem og BB-cream så er jeg klar til å gå. Så deilig enkelt! 

Fletter – Jeg har så flettedilla om dagen. Heldigvis har jeg verdens flinkeste frisør på fletter, både hun og resten av jentene på A-salong Tollbodgata er helt RÅ på fletter, og hver gang jeg er innom får jeg en spennende ny flette. Favoritten nå for tiden er 3D pull-through braid som vi lagde i dag. Vi kreppet håret først, også lagde flinke Vanja denne fletten. 

Instagram – Jeg har hatt Instagram i mange år, men jeg synes det er ekstra gøy om dagen. Jeg surfer rundt og finner så mange fine kontoer. Nydelige matkontoer, fantastisk interiør, spreke flotte jenter, mektig natur og magiske reisemål. Jeg blir SÅ inspirert, og koser meg skikkelig. 

Sharon / persimon – No joke, jeg kjøper sikkert 2-3 hver eneste dag. Ja, det blir dyrt, men jeg er helt insane hektet, og klarer rett og slett ikke begrense meg selv. Jeg spiser dem som et eple, eller bruker dem i #marenskåla, eller på et fruktfat. 

Matchende jogge/kosedresser – Jeg bor i kosetøy om dagen, og det er så fantastisk delig. Nå for tiden er jeg hekta på et matchende sett fra Nike, og et fra Fila. 

Proteinkaffe – Dere som har fulgt meg lenge vet at dette er noe jeg drakk sykt mye av før. Nå er jeg virkelig tilbake på proteinkaffe-kjøret, og koser meg så med en diger kopp hver morgen. Det er kaffe, varm melk og en liten konsentrert proteinshake blandet sammen. Mmm. 

Kefir, honning og kanel – Jeg kunne levd på den kombinasjonen. Sleng på noen bær og litt mandler så er lykken komplett. 

Søvn – Jeg har blitt skikkelig glad i å legge meg tidlig. Vanligvis tusler jeg i seng rundt midnatt, men nå om dagen kan jeg finne på å legge meg kl 22, og det føles helt magisk! Tidligere i seng betyr mer søvn, mer overskudd, og tidligere opp om morgenen, og jeg får mer ut av dagen. Vinn-vinn-vinn. 

 

Smiiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Bare et lite tips, nå er det to stk sharon for 10 kr på Spar 😀
      Hilsen Spar medarbeider 😀😀

    2. Må bare si det, etter å ha vært en snikleser av bloggen din en stund nå. For en fin og oppmuntrende blogg du har, og ikke minst, for et menneske du ser ut til å være. Keep up the good work, og fortsett å vær deg selv 🙂

    3. Therese: Hehe, snikleser – så herlig <3 og så gøy at du valgte å kommentere. Tusen takk for både kommentar og for at du (snik)leser bloggen 😀

    4. Så fint innlegg! Blir i så godt humør av å se lille Leo. Han er virkelig en sjarmør. Så Leospam på Snap er helt innafor 🙂

    5. Hvilket proteinpulver bruker du? Vil også bare si at du er utrolig inspirerende!! (Et av dagens høydepunkt er å klikke seg inn her!!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg