En deilig helg i vente

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne for å fortelle om dagen min i går. Jeg startet grytidlig med jobbings, trening og frokost, før møtemaratonet startet kl 10, og ble avsluttet rundt klokken 18. Deretter dro jeg straka vegen opp til Holmenkollen hvor jeg tilbragte kvelden sammen med skjønne mammaen min. Hun er her i forbindelse med jobb, og jeg fikk være med på nydelig middag og hygge på hotellet. Treretters med norsk laks, magisk biff og en helt ubeskrivelig dessert. Jeg fikk delt både hovedrett og desserten på Snapchat, og flere av dere kommenterte tilbake at dere fikk vann i munnen. hehe. Det forstår jeg godt, for det der var noe for seg selv. 

I dag startet jeg dagen kl 07 med en treningsøkt, og en stooor hotell frokost. I skrivende stund sitter jeg i frokostsalen og koser meg med en av de største og mest varierte hotellfrokostene jeg har opplevd. Straks skal jeg løpe til T-banen som tar meg ned til sentrum, og videre derfra er det rett ut på flyplassen, og hjem til Kristiansand. Disse dagene i Oslo har vært helt helt tullete hektiske, men fy søren så spennende. Jeg går inn i en litt ny rolle nå, hvor jeg tør å være litt mer business fokusert. Det er litt nytt for meg, men samtidig veldig gøy.

Det er meldt nytt uvær på sørlandet denne helgen, og min plan er derfor å bare roe helt ned, kose meg hjemme, se på masse filmer, bake og bare senke skuldrene. Ååå som jeg gleder meg. Det er utrolig kjipt med dette uværet, men når det først er så galt så får man gjøre det beste ut av det. 

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en herlig helg i vente etter noen bra dager her i Oslo. Det er ikke så ille med uvær når man kan kose seg inne etterpå. Jeg har akkurat våknet etter 2 nattevakter, så i dag er det fredags vasking og rydding. Men først er det joggetur og handling av helgemat og blomster. Resten av helgen så får vi se, for på søndag er det sesongens siste kamp! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg