Oslo behandler meg bra

Oppholdet er sponset

I skrivende stund sitter jeg ved frokostbordet på Comfort Børsparken i Oslo. Foran meg har jeg så mye deilig mat, og dere kan tro jeg koser meg. Deilig frokost med ferskt brød, frisk frukt, havregrøt, masse pålegg, grønnsaker, kaffe og juice. Mmmm. Det beste med å bo på hotell er jo hotellfrokosten. Den frokosten smaker så mye bedre hvis man tar en liten tur på hotellgymmet først, og det er akkurat de jeg har gjort i dag.

Så la oss starte i riktig ende her, dagen starten nemlig med dette: 

  • 60 minutter på mølla
  • KB swing 10 x 3
  • Markløft 10 x 3
  • Skulderpress 10 x 3

Etter økten var det rett opp på rommet for en kjapp dusj, også direkte til hotellfrokosten. Nå har jeg sittet her i over en time, og fy søren som jeg koser meg. På slike frokoster må jeg alltid få flere runder, det er jo så mye godt å smake på. I dag var det havregrøt på menyen, og det var overraskende godt. Jeg toppet med litt rosiner og flytende honning. Mmmm. Frisk frukt er alltid en vinner, og sammen med ferskt brød og et hav av utvalg pålegg er jeg i himmelen. 

Nå skal jeg lukke macen, og komme meg avgårde til dagens første møte. Det går i ett fra nå og frem til klokken 17 i ettermiddag, da hopper jeg på banen og stikker opp til vakre Holmenkollen hvor jeg skal møte mammaen min. Mamma er også i Oslo, og hva er vel da koseligere enn å ta siste natten på hotell sammen. Jeg gleder meg til en god tur i Holmenkollen, og kanskje et lite trappeløp. Vi får se hva det blir til etter den maraton møtedagen her. 

Ha en super dag dere, og følg gjerne med meg på mitt Oslodøgn på Snapchat. Dere finner meg på marenerdvik

 

Smiiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Hei Maren 🙂
      Vil bare takke for at du legger ut bilder av normale porsjoner mat etter en slik treningsøkt. Det er så flott å se! Synes det er så mange bloggere som legger ut så små porsjoner med for lite næring sett i sammenheng med fysisk aktivitet, og der synes jeg du er et godt forbilde. Kroppen trenger nok mat for å være i balanse og for å restituere seg – takk for at du viser dette!
      Ha en flott dag i Oslo 🙂

    2. Synes du skulle tatt bilde av hver runde, istedenfor flere bilder fra samme runde – så kunne vi fått enda mer ulik fargerik inspirasjon 🙂 Bare et tips til neste gang!

    3. Lene: Så herlig at du kommenterer dette, tusen takk 😀 Jeg er veldig glad i mat, og det er uaktuelt for meg å ikke gi kroppen det den trenger ( og fortjener ) etter en god økt. Utrolig koselig at du tok deg tid til å skrive dette – det betyr så mye å høre<3

      Sender deg en god klem

    4. Iselin: Det har jeg ikke sett, så det var nytt for meg 🙂 leser ikke bloggen hennes, så om noe er likt noe sted så har jeg ikke sett det. Tviler på at det kan være så mye likt, i og med vi er ekstremt forskjellige :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg