Mitt lille hjerte

Lille gullet mitt begynner å bli så stor, og han sjarmerer meg mer og mer hver eneste uke med nye triks, rampete påfunn og uendelig med kos. Personligheten hans blir tydeligere og tydeligere, og jeg kunne ikke ønsket meg en finere liten tass. Han er oversosial og kosete som få, har enormt med energi og total slappfisk når vi først slapper av. Sover som en engel hele natta, og har endelig blitt 100% stueren.

På hytta på fjellet forrige uke fant han seg en favorittplass i stolen med saueskinn i. Han var så søt der han lå å koste seg med pinnen sin. Jeg var litt skeptisk til hvordan han ville takle fjellet, men det gikk så fint. Han sov hele natten i buret sitt uten en lyd, var med på tur og hadde ingen problemer med kulden. 

Min lille fine gutt, jeg er så takknemlig for at akkurat han endte opp her hos meg<3 

 

Smiiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Hei Maren!
      Jeg he eg lite spsm, handler ikke om den søte lille Hovden din men skriver det bare her så håper jeg du kan svare 🙂
      Siden du trener ganske mye, hvor ofte vasker du håret? Haha. Jeg trener ca 5dager i uken og blir stortsett alltid svett men føler ikke jeg kan vaske håret hele tiden da det til slutt kommer til å falle av. Haha. Du ser alltid smashing ut på håret, men vasker du og styler det veldig ofte?

    2. Han er så søøøt! Trekker på smilebåndet hver gang det kommer en snap med han, så utrolig sjarmerendes 🙂

    3. Nydelig han er😍Hvor gammel er han? Vi henter ei lita jente om få dager og gleder oss villt.
      Har du noen tips til oss, aldri hatt så liten hund før. Var det vanskelig å få han renslig?

    4. Katrine: han er 9 måneder nå <3 Ååå herligfred så koselig, dere har en nydelig tid i vente. Lykke til 🙂 Nja, vanskelig er det ikke, men det er tidkrevende og litt frustrerende til tider. Ta valpen ut etter han har sovet, lekt masse og etter hvert måltid. så ja det er enormt mange turer ut i begynnelsen, gi han godbit og ros masse masse når han går på do ute. Vi brukte en kladd inne, og han lærte seg raskt å gå på den. (kjøp på apotek og ikke dyrebutikk, mye større og billigere der)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg