To grunner til at jeg elsker høsten

A u t u m n   L e a f

Jeg elsker denne sesongen av flere grunner, men to av de største er den friske, kalde, klare og litt crispy høstluften. Jeg elsker å gå tur om høsten, det finnes ikke noe bedre. Den andre store grunnen til at jeg elsker høsten er innetid, kosetid, serietid og bare masse hygge innendørs med tente lys, filmer, serier og god mat. Jeg er SÅ hjemme-menneske at det er nesten skremmende. Fy søren som jeg koser meg hjemme. Så enten er jeg ute på tur i deilig høstvær, eller inne under pleddet på sofaen hvis det er ruskete høstvær. Aaaah høst altså, i like <3 

Leo er så fascinert av blader, og jeg synes det er så morsomt. Spesielt hvis det blåser, så blir det så gøy at det nesten blir for mye for han. Hehe. Han løper rundt og prøver å fange dem alle sammen. Jeg ler og ler, han er så herlig. Dere kan jo tenke dere hvor gøy han synes det var når jeg kastet blader i været, komplett valpeglede. Lille skatten min er faktisk 9 måneder akkurat i dag, og han blir bare kulere og kulere for hver måned som går. Personligheten hans kommer mer og mer frem, og jeg er altså bare så så totalt og hinsides sjarmert av det lille nøste. For en godklump. Blir hele tiden, rampete som få og helt enormt kosete. 

Nå skal jeg legge bort macen, og komme meg ut på tur. Leo står rett foran meg med verdens største øyne som sier “vær så snill å ta meg med ut på tur”. Så på med varm jakke og ut på tur i frisk god høstluft. I kveld skal jeg få unna en liten styrkeøkt, før det blir serier og total avslapping på sofaen. Sherlock er den nye favoritten om dagen. Sjekk den ut på Netflix. 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg