God morgen fra fjellheimen

Goood morgen fra fjellet, med minus seks grader og sol. Vi tok et ekstra døgn på hytta, og starter dermed uken her oppe. Det føles helt rett med en ekstra dag, og planen er å utnytte den dagen maks.

Nå har vi akkurat vært ute på en liten morgentur med Leo, og jeg måtte hoppe, sprette og henge litt i trærne for å holde varmen. Solen er på vei opp, men har ikke fått begynt å varme skikkelig enda, så gradestokken viser som sagt minus 6. Nå er frokost handlet inn, og rundstykkene står i ovnen. Dagens plan er en lang og god frokost, etterfulgt av en liten fjelltur før vi skal spise lunsj, pakke oss ut av hytta og sette snuten hjemover igjen.

Kamera blir med på tur i dag også, og jeg håper å så til enda noen magiske bilder fra den mektige naturen her oppe. Ha en nydelig mandag, og en fin ukestart <3

 

Smiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Å, Hovden!😍 Ikke mye som slår den kalde, klare morgenlufta og høstfarger som bader i sol – jeg blir helt misunnelig! Hartevassnuten dere var på i går eller..? Slår isåfall et slag for Hovdenut idag – fort gjort, men likevel fantastisk utsikt!👌 Men det vet du nok selv også😉 Uansett: Nyt dagen og en velfortjent timeout! Og god tur, hvor enn den blir!😃

    2. Anonym: Vi var på hovdenut i går. Super fin tur, vært der før men blir aldri lei den utsikten <3 Familien min har hatt hytte på Hovden i over 22 år, så her har jeg vært veldig mye!! Storkoser oss her oppe :):) Ønsker deg en nydelig mandag. Klem fra fjellet

    3. Var det Hovdenut i går ja – det var nesten flaut at jeg klarte å se så feil på bildene😆 Jaja, nydelig plass ihvertfall, og nydelige bilder!😍 Tusen takk, og i like måte! Godt at dere koser dere, bare å fortsette med det! 👍😊 Klem i retur fra byen🤗

    4. Det så fresht ut 🙂 Så utrolig nydelig hund 🙂 selv har jeg en chihuahua gutt på 7 år 🙂 Titt gjerne innom meg også om du vil 😉 ha en fin dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg