En spennende dag og en god nyhet

Jeg hater når jeg kun rekker innom bloggen én gang, og den ene gangen er et helt upersonlig innlegg slik som i går. Eller det vil si, jeg elsker de skoene jeg postet i går, og de er uten tvil mine nye personlige favoritter. Så sånn sett var det litt personlig, men dere skjønner hva jeg mener. Jeg var på farten i hele går, og ble sittende oppe halve natten for å leke meg med disse bildene. De ble knipset på farten i går, av mine super flinke venninne Charlotte. Dette er litt typisk min stil, de få gangene jeg ikke går i treningsklær. Jeg synes det er så koselig at Leo er med på bildene, uten at de er oppstilt. Han er naturlig med, slik han som regel alltid er når jeg er ute på farten. Lille fine bamsen min. 

Jeans – Acne // Kåpe – Flippa K // Topp – topshop // Sko – Nike // Veske – Marc Jacobs // Skjerf – Holzweiler 

Jeg prøver å bli flinkere til å skrive hvor ting er fra under bildene mine, takk for påminnelse til den leseren som skrev det forrige uke. Der kan jeg bli flinkere. I dag er det endelig tid for klessalg igjen, og om ikke så alt for lenge er det tid for å begynne opprigg. Jeg var på Ikea i går kveld, og fikk handlet inn klesstativ og kleshengere, så nå tror og håper jeg at jeg har alt under kontroll. Kl 14.00 åpner dørene, og jeg er så spent. 

Jeg har en herlig nyhet å dele med dere, som kanskje ikke er så herlig for så mange andre enn meg når jeg tenker meg om. Hehe. Uansett, jeg har vært så lei meg for at det ikke ble noe fjelltur denne høstferien, men tror dere ikke jeg har klart å snike inn en mini-høstferie helt på tampen? Oh yes! Like etter klessalget hopper jeg i bilen og suser til fjells. Leo skal selvfølgelig være med, og dette blir hans aller første tur på hytta og fjellet. Det gledes! Familien min er allerede på fjellet, og har lovet at middagen står på bordet når jeg ankommer hytta i kveld. 

Nå må jeg virkelig løpe her, vi blogges fra fjellet dere <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Masse lykke til med salget i dag Maren! Skulle ønske Kristiansand ikke var så langt unna, da hadde jeg kommet i dag:)
      God tur og nyt noen dager på hytta <3

    2. Så herlig. Og lykke til med salget. Jeg hadde lett kommet om jeg hadde bodd i Krisitiansand. Og hurra for en liten høstferie. Det er jo faktisk en av de beste tidene å ha ferie på, bare synd jeg ikke har ferie men heller skal jobbe hele helgen…
      Håper det går bra med deg og kjæresten. Lenge siden du har sagt noe om han. Sorry om det ikke passer seg å spørre. Men uansett så får du ha lykke til med salget og kose deg masse med alt. Og ps; flotte bilder. Klem

    3. Anja: Takk for omtanke Anja , det er selvfølgelig lov å spørre. Alt er fint – men som nevnt tidligere å ønsker han ikke å være en del av sosiale medier og det respekterer jeg. Så derfor holdes han utenfor bloggen – men alt er bra, og han skal selvfølgelig også opp på hytta <3

    4. Nyt ferien din. Vel fortjent. Jobber du fortsatt på sykehuset som sykepleier? Ønsker deg noen fine dager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg