Endelig er de på plass

Reklame

Oh hello there Mr. Williams 

Disse deilighetene dumpet ned i min postpasse i går, og jeg er allerede super fan av dem. Når vi var i Italia i sommer var det en i gjengen som kjøpte hele tre par av Pharell Williams skoene, og jeg var så misunnelig. Jeg angret på at jeg ikke hadde kjøpt dem selv, men nå har de endelig funnet veien hjem til  meg også. 

Skoene er super lette, og har et delikat design, de sitter godt på foten og er en drøm å gå i. Skoene finnes i flere farger, og du finner alle HER. Nye friske blomster, sko og et par andre ting kom i posten og straks skal jeg avgårde for en fotojobb sammen med en av mine aller beste venninner. Dette kjenner jeg blir en finfin fredag. 

Håper du har noen fine planer for denne fredagen, og ikke minst helgen. Hvis du bor å sørlandet, og har litt ledig tid rundt klokken 14 i morgen så stikk gjerne innom vårt bakgårdssalg. Jeg selger enormt med freshe treningsklær, sko ++++. Sjekk ut eventet HER. 

 

Smiiii Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg