En skikkelig mandag

Først av alt må jeg få lov å si tusen tusen takk for alle nydelige kommentarer på gårsdagens innlegg. Dere er så snille, gode og omsorgsfulle. Tusen takk for alle som har delt sin egen historie, takk for alle som vil være med å støtte rosa sløyfe, og generelt bare tusen takk til alle som la igjen en like på facebook, en kommentar på bloggen eller viste engasjement på en eller annen måte. Det betyr så mye <3 

I dag er jeg en litt redusert utgave av meg selv, noe jeg av erfaring ofte er dagen etter en hektisk treningscamp, eller lang tid på reise. Jeg tar det helt med ro, gir kroppen hvile, og sunn næringsrik mat. Planen i dag er en tur på posten for å hente hele fire pakker, svare litt mail som har hopet seg opp i løpet av uken jeg var bortreist, skrive ferdig en artikkel jeg har jobbet med lenge og ta et tak her hjemme med både hus og klesvask. En skikkelig mandag med andre ord.

Det var en liten oppdatering på min mandag. Hva står på din plan i dag? 

 

Smiiiil Maren 

2 kommentarer
    1. Du er ordentlig skikkelig nydelig på headlinerbildet ditt, bare så du vet det! ❤️ Alltid gøy å kikke innom bloggen din med så friske, fargerike bilder 🙂 Ønsker deg en kjempefin uke! Goood klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg