Jeg kom meg ikke hjem

Oppholdet er sponset

B R E A K F A S T 

God søndag <3 I skrivende stund sitter jeg i frokostsalen på Comfort Børsparken, foran meg er det et tårn av mat, kaffe og juice. Alt er til meg, sånn blir det etter én uke med buffet. Porsjonskontroll finnes ikke. Hehe. 

Aller helst skulle jeg vært helt hjemme på sørlandet nå, men vi landet 15 minutter for sent til å rekke siste fly hjem til Kristiansand. Typisk. Når det først ble slik var det bare å gjøre det beste ut av det – og gjett om jeg har klart det. Jeg sjekket inn på Comfort børsparken sent i går kveld, fikk en god natt søvn og startet dagen i dag med en finfin liten svettefest på mølla. Det er utrolig hvor fort man legger til seg vaner. Nå er jeg så vant til å opp rundt klokken 07 og kjøre morgentur med jentene på treningscampen, så i dag trengte jeg ingen vekkerklokke – lysvåken kl 06.45. 

Jeg forsøkte virkelig å prøve å sove igjen, dette var jo min kosedag hvor jeg skulle sove lenge og bare nyte et døgn på hotell. Vel, slik ble det ikke, jeg var helt våken og det som fristet aller mest var en liten morgentur. Så da dro jeg på meg treningsklær og fikk en god 30 minutter på tredemølla på gymmet her på hotellet. Så digg! Hotellfrokost smaker enda bedre etter en liten svettefest.

Nå skal jeg pakke sammen sakene mine, og tusle bort til flytoget. Om et par timer setter jeg meg på flyet hjem til Kristiansand og jeg gleder meg SÅ til å endelig komme helt hjem. 8 dager på reise var mer enn nok. Det er en liten tass på fire ben som jeg nesten ikke kan vente med å få se igjen – jeg vet at han er med ut på flyplassen for å hente meg når jeg lander <3 

Vi blogges fra Kristiansand! 

 

Smiiiil Maren 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg