Balansert treningsreise

I går dro jeg frem kamera under frokosten, og fikk knipset litt bilder. Det er jo alltid gøy se hva vi man spiser på slike treningsreiser, og som dere ser det stor variasjon. Vi spiser sunt 80% av tiden, men koser oss med litt kos også. En liten vaffel etter frokosten, eller litt småkaker eller andre desserter etter middag. Frukt har vi som regel alltid etter, eller som en del av hver eneste måltid. 

Jeg synes maten er noe av det aller beste med slike turer. Det er så deilig å bare kunne gå rundt og plukke med seg akkurat det man har lyst på. Buffetlivet passer meg utmerket, og jeg storkoser meg både til frokost, lunsj og middag. I skrivende stund sitter jeg å venter på at det skal bli tid for middag, og jeg kjenner jeg får helt vann i munnen. Masse trening og masse mat er en perfekt kombinasjon spør du meg. 

Håper alt er fint hjemme, og at dere har det bra. Nå er det kun to små dager igjen her i Kroatia så vender vi snuten hjem til Norge. Det kommer til å bli litt stusselig å vende tilbake til et noe mindre matutvalg til hvert måltid, men samtidig er det noen ting i mitt vanlige kosthold som jeg virkelig savner. Borte er fantastisk bra, men det finnes virkelig ingenting som måler seg med hjemme <3 

 

Smiiiil Maren 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg