En smakebit av øktene på treningscamp

I går kjørte vi en treningsøkt vi valgte å kalle for “krydret åpningsøkt”. Den økten var ment som en liten teaser, eller smakebit på hva jentene har i vente den neste uken. Vi kjørte på en med miks av både løping, intervaller, styrketrening, mobilitet, trening med strikk og kjernetrening. Som alt annet vi har kastet jentene våre ut i, tok de denne økten med glans, og gav alt. Spesielt ble jeg imponert på løpingen, for noen spreke folk. Selv de som ikke har løpt noe særlig tidligere, eller ikke liker å løpe, gikk i seg selv og gjorde sitt beste. Det synes jeg er så gøy å se. Ingen blir pushet til noe de ikke vil, men alle gir alt og det finnes ikke noe mer inspirerende for en trener å se. Her kommer et lite bildedryss fra den treningsøkten: 

I dag har vi vært på morgentur, trent en hel økt kun med strikker og hatt “mental trening” foredrag med Pia. En innholdsrik dag, og kamera er fullt av inspirerende treningsbilder. Jeg skal få lagt inn disse bildene, og delt strikkøkten i detalj med dere i morgen. Nå er klokken mye her, og jeg må faktisk sove. I morgen er det opp kl 06.30, og ut på tur med jentene kl 07. Etter den turen venter en “maren spesial”, og jeg gleder meg til å avsløre hva den treningsøkten innebærer.

Senere på dagen har vi en workshop i styrketrening. Noen av jentene har etterspurt en liten innføring i håndstående, så det håper jeg at jeg skal klare å finne litt tid til. En innholdsrik dag med andre ord, så her er det bare å komme seg i seng og lade opp. 

 

Smiiiil, Maren 

5 kommentarer
    1. Ser utrolig gøy ut! Forresten, hva heter hotellet dere bor på? Føler det så litt kjent ut på bildene og videoene fra snap 🙂
      Håper dere har det fint på tur! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg