K R O A T I A

Inneholder aff.links

Endelig er dagen her, og jeg er så spent. Det føles som vi nettop kom hjem fra forrige treningsreise, og nå står en ny for tur. Denne gangen skal vi til Kroatia, og over 30 jenter er med oss på tur. Opplegget for uken er variert, og fullspekket med både styrketrening, kondisjonstrening, egenvektstrening, workshop, stretching og mobilitet, trening med strikk og foredrag. Fy søren som jeg gleder meg! 

Sko – Adidas HER, Bukse – Cheap Monday HER, Skjorte – Bik bok, Skjerf – Holzweiler. 

Vi håper å gi deltagerene bøttevis med kunnskap, motivasjon og inspirasjon til å dra hjem igjen og være sine egne personlige trenere. Vi skal kose oss masse med MYE aktivitet, men også masse god mat, lave skuldre, mye sosialt og forhåpentligvis sol og sommervær. Bort med store ullskjerf og grått vær, værmeldingen melder rundt 22 grader og sol – så jeg håper det stemmer. 

Neste gang jeg oppdaterer dere er fra Kroatia. Dere må veldig gjerne følge med på Snapchat ( marenerdvik ), Instagram og FB-page – der er det enklere å oppdatere fortløpende. Nå må jeg pakke siste rest, og gjøre meg klar til avreise. 

Ha en nydelig lørdag mine venner, så håper jeg dere er klar for en skikkelig treningsuke her på bloggen. 

 

Smiiil, Maren

 

6 kommentarer
    1. Herlighet så nydelig du er!!
      Har så lyst å bli med på en av deres treningsturer en gang, men det får bli etter dette skoleåret -da er jeg endelig ferdig med vgs!
      Kos deg masse, fine<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg