I kjent stil

Jeg tar det litt med ro på trening i dag og i morgen, på lørdag reiser jeg avgårde på treningsreise og der blir det virkelig mer enn nok trening. Litt mindre trening, betyr mer gå tur og kos ute i frisk luft. Dere som har lest bloggen min en stund vet at dette er meg i kjent positur, helst opp ned eller hengende fra et tre. 

Jeg fant ut at graffiti-parken har en bakside også, og der var det så mange freshe farger og motiver. Vi kjørte en liten mini-shoot her, og jeg har så utrolig mange kule bilder å vise dere. Graffiti eller gatekunst kan være fantastisk kult når det er gjort skikkelig. Jeg har tatt masse masse bilder rundt omkring i Kristiansand, og noe av gatekunsten der er virkelig spektakulær. Slik som bildene i dette innlegget for eksempel. Kult eller hva? 

Jeg kom akkurat hjem fra familiemiddag, og skal krype opp i sofakroken med macen i fanget. Kvelden går med til planlegging og litt serier. Det er mørkt og surt ute, og jeg koser meg inne under et ullpledd og med valpen ved siden av meg. Håper dere har en koselig torsdagskveld <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg