Piknik på svaberget

Days like this <3 

Disse bildene har jeg gledet meg til å vise dere Har dere sett noe så koselig? Forrige uke dro min bestevenninne og meg på piknik ute på et svaberg like ved der jeg bor. Det er jo sent i september, og egentlig tenkte vi nok at den beste tiden for piknik var over, men der tok vi feil. Vi satt lunt og godt å koste oss veldig i sola. Vi hadde med oss så mye godt, og jeg tror i grunn bare jeg skal la bildene snakke for seg her. 

Smoothie, salater, grovt brød, jordbær og druer. Mmmm. Jeg koser meg så med dager som dette, og jeg kjenner at det er helt nødvendig for meg med noen sånne deilige små time-outs sammen med gode venner. Vi satt lenge der på svaberget, nøt utsikten og pratet om alt mellom himmel og jord. Gode venner er gull verd, og når de er like glad i sunn fargerik mat og frisk luft som deg, så blir det perfekt. 

I dag er det ikke like fint vær her på sørlandet, men egentlig er det litt deilig. Jeg har alt for mye å gjøre her i leiligheten, og trenger en liten hjemmedag for å ta tak i både husvask, vaske klær og begynne pakkingen. Til helgen reiser vi avgårde på ny treningsreise, Kroatia er destinasjonen og 30 fine jenter er påmeldt. Det kribler i hele meg når jeg tenker på det. Jeg føler meg så utrolig heldig som har dette som jobb. Jeg jobber med treningsøkter for turen, og forbereder meg så godt jeg kan. Dette blir så bra.

Visste dere forresten at jeg har en Facebook page for meg som PT og blogger? Der deler jeg alle blogginnlegg, og en god del småting som ikke kommer på andre kanaler. Jeg har lyst å bruke denne siden mye mer fremover, og hadde satt så stor pris på om dere liker den. Det kommer en helt rå give-away der veldig snart, som kun kjøres på facebook. Ta en titt, og lik gjerne siden HER. 

 

Smiiiil, Maren 

5 kommentarer
    1. Hei!
      Har du sagt opp jobben din på sykehuset? 🙂 Har full forståelse om at du har mange baller i lufta om dagen, bare spør av ren nysgjerrighet 🙂

    2. Marte: Har svart på dette veldig mange ganger i kommentarfeltet :):) vikariatet mitt gikk ut nå i september , så nå blir det ekstravakter i en periode. Har mye på gang nå med treningsreise osv, så jobber minimalt på sykehuset akkurat nå<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg