Slik trener jeg på hotell

Sponset opphold/reklame 

Meet, eat, sleep, Crossfit & repeat 

I går sjekket jeg inn på Comfort Børsparken, og grunnen til at jeg valgte dette hotellet vil dere veldig snart forstå. Dere som følger meg på snapchat har allerede fått med dere hva som skjuler seg inne på dette hotellet. Det er rett og slett en egen Crossfit box, eller nærmest et helt treningssenter i underetasjen. For meg er det viktig å ha muligheten til å trene når jeg er på reise, så dette kunne ikke passet meg bedre. Meet, sleep, Crossfit & repeat er slagordet, men jeg måtte lure inn en liten eat der også. Det er en viktig del i mine øyne. 

Jeg fikk lurt inn en liten økt i går, og en finfin svettefest på mølla i dag morges før hotellfrokosten. Økten i går var en effektiv liten sak, som passer perfekt når man ikke har tid til å tilbringe timesvis på gymmet, men ønsker å få unna en effektiv styrkeøkt på hele kroppen. 

Maren hotell-trening: 

  • Nedtrekk
  • Skulderpress
  • Biceps curl
  • Markløft 
  • KB swing

Jeg kjørte øvelsene som en sirkel, og repetisjonene i pyramide. Det betyr at jeg kjørte nedtrekk, rett over på skulderpress, direkte til biceps curl, markløft og avsluttet med kettlebell swing. Repetisjonene var sm en pyramide, hvor jeg startet med 10 repetisjoner pr øvelse første runde, neste runde kjørte jeg 8 rep, deretter 6 også 4 også 2. Så snudde jeg og kjørte opp igjen fra 2 rep, 4 rep, 6 rep og 8 rep og 10 siste runde. Det blir totalt 10 runder. Ingen pause mellom øvelsene i sirkelen, men når en runde er over, tok jeg 1-2 minutters pause. 

Etter treningsøkten ventet det aller beste med å bo på hotell, nemlig hotellfrokost. Jeg  E L S K E R hotellfrokost, og koste meg med ferskt brød, eggerøre, pålegg, frukt, havregrøt, yoghurt med musli, kaffe, og juice. I dag fikk jeg også endelig smake havregrøt med peanøttsmør. Det har jeg tro det eller ei, aldri smakt før, og fy søren så godt det var. Uten tvil en ny favoritt!

 

Nå skal jeg løpe avgårde i to møter, før det er ut til Gardermoen og hjem igjen til deilige sørlandet. Det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem å er å gå en lang tur med lille valpegutten min. 2 små dager borte, og jeg lengter hjem allerede. Ha en nydelig ukestart mine venner, vi snakkes snart igjen. 

 

Smiiiiil, Maren 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg