Jeg trenger mer av dette

L U N C H I N G  

I går hadde jeg en utrolig koselig dag, og jeg lovte meg selv i går at slike dager skal jeg prøve å ha flere av. Det trenger ikke være mer enn å ta seg tid til en lunsj ute på cafe med en venninne. I går satt vi på Bønder i byen, og koste oss med kyllingsalat. Jeg blir like fascinert hver gang jeg spiser denne salaten, fargene er helt magiske og kombinasjonen av råvarer er så digg.  

Jeg går rundt med en litt ubehagelig følelse inni meg om dagen – det skjer så mye fremover som skremmer meg. Jeg hater å være utenfor komfortsonen, og nå skal jeg så mye skummelt fremover at jeg blir fysisk dårlig av å tenke på det. Jeg skal løpe hinder løp, vanlig mosjonsløp, holde foredrag og masse mer skumle greier. Skummelt ja, men fy søren så gøy også, hvis jeg får det til. 

Nå skal jeg ta med meg den litt vonde magefølelsen ut på tur i skogen, og forhåpentligvis riste den litt av meg. Jeg tror dette er sunt og bra for meg, men samtidig så utrolig skummelt. Ha en nydelig dag alle sammen, mer fra denne kanten senere <3

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Rist den av deg og ser veldig godt ut dette
      Tar du turen innom meg og leser siste innlegg Den Mørke Siden .
      Ett innlegg med viktig budskap
      Ha en flott dag
      Fra Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg