Storm, valg og fotoshoot

Havregrøt, blåbær & kaffe 

Jeg våknet i natt av et helt vanvittig vær. Det tok tid før jeg forsto at det faktisk var regn og vind som lagde den høye lyden. Jeg sjekket at valpen hadde det fint, før jeg pakket meg godt inn i dynen og sov godt videre. Kan dere tenke dere noe bedre enn å ligge varmt og godt under dynen, mens det stormer ute? Nå nytes havregrøt og kaffe, med God morgen Norge på tv, og regnet som pisker mot ruta. 

I dag er en litt spennende dag. Vi skal nemlig ha en stor fotoshoot for ShapeUp med masse ( forhåpentligvis ) freshe og sporty bilder. Øvelsene er klare, antrekkene er klare, location og fotograf er klare. Jeg styrer enda litt med frisør som kan lage en sporty treningsflette, men nå ser det ut som det også løste seg. Jeg vil jo alltid helst bruke min faste frisør Jeanette på A-salog, men hun var dessverre ikke tilgjengelig i dag. Jeg må lære meg et par enkle fletter selv, det hadde gjort det så mye enklere. Dere som følger meg på Snapchat (marenerdvik) fikk med dere at jeg fikk uventet, og utrolig hyggelig flette-hjelp i Oslo før bryllupet på lørdag. Den fletten der skulle jeg gjerne kunnet gjenskape selv. 

Etter shooten skal jeg rett på jobb for en kjapp PT-time, før det er avgårde til valglokalene. I dag er valgdag, og det er viktig for meg å bruke stemmeretten. Jeg har tenkt meg godt om, tatt flere tester og er nå endelig sikker på hvem som får min stemme. Har du vært å gjort din borgerplikt? Godt valgt dere <3 

 

Smiiiil, Maren 

11 kommentarer
    1. Det er litt av et vær her i Oslo Å!! Idag er jeg endelig ferdig med nattevakter og gleder meg til litt fri nå. Så denne dagen har jeg bestilt meg bunad, stemt, spist fisk til middag og vært å løpt bakke intervaller. Og er nå klar for valgnatt. Håper mandagen din har vært bra med alt det du har fått gjort i dag. Klem

    2. jeg har stemt, men det er stort sett alt jeg har gjort av fornuftige ting i dag:P har en skikkelig daffedag i dag, etter mange dager med fullt program.

    3. Må bare få sagt at det er så koselig med de videosnappene dine:) Blir så glad av deg, søta! Håper du får en fin uke. Klem

    4. Den så ut som babygrøten min. Er det havremel? Og hvordan er blandingsforholdet mellom tørrvare og vann? 😉 Funker vannkoker? Er student, så knapt med ressurser… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg