Det startet så bra

Green smoothie kind of morning

Denne morgenen startet i Oslo, og etter et heidundrende bryllup i går smakte det helt fantastisk med en solid smoothie bowl til frokost. Se denne grønne herligheten da, har dere sett noe så fristende og delikat? 

Dagen startet som sagt i Oslo, men i skrivende stund er jeg hjemme igjen på sørlandet. Den sunne starten var vel og bra, men siden dette har det gått med både pølser, en hel pose chips, smågodt, sjokkomelk og hveteboller. Så der røyk den sunne dagen, men vet dere hva – det er faktisk bare digg.

Helg og søndager skal være litt annerledes enn en vanlig hverdag, og det er så viktig å kunne unne seg litt godt innimellom. Jeg setter enda mer pris på å ha en sunn livsstil til hverdags etter sånne helger som dette. Kroppen føles ikke super bra akkurat nå, og jeg gleder meg til normalt kosthold og trening i morgen igjen. 

 

I dag er min eneste plan å slappe av, se film, kose med lille valpen og lade opp til den kommende uken. Jeg gleder meg til denne uken, på mage måter føles det som en litt ekstra ny start akkurat denne uken. Jeg har satt noen mål for meg selv for den kommende uken, og skal dele dem med dere også etterhvert. 

Ha en deilig søndagskveld, så gleder jeg meg til å oppdatere dere i morgen tidlig <3 

 

Smiiiil, Maren 

6 kommentarer
    1. Så meget så fristende ut ja 🙂 digg.
      Men du som har bodd i oslo du har ikke noen gode tips til steder å spise i sentrum. Jeg skal løpe maraton der neste helg, og skal feire med middag ute etter løpet. Jeg tenker kanskje noe pizza/pasta eller en digg burger, eller om du har noen andre bra tips?
      Du kom jo med noen fine før helgen, men det var ikke middag.
      Ønsker deg en fin søndag og en god uke 🙂

    2. Marita: Ja super digg 😀 Hmm, Olivia på aker brygge eller Hegdehausveien er digg hvis du vil ha pizza / pasta 😀 masse masse lykke til 😀

    3. Yummi 😀
      Kan du skrive et innlegg med dine beste tips til oss studenter? Både når det gjelder pensum og eksamen? Hadde vært utrolig gøy! Jeg er selv student i år for første gang og hadde satt utrolig stor pris på å få tips og triks av tidligere studenter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg