God morgen fra Oslo

Hei fra Oslo. Vi kom i går ettermiddag, og rakk bare sjekke raskt inn før det var ut å få med seg litt osloliv. Vi ruslet rundt med kaffe i hånda, shoppet litt og bare koste oss. Vi var innom tanken på både ut å spise og kino, men endte opp med take-away fra Lett, pepsi max, barer, mövenpick is og smågodt i hotellsenga. Først så vi The Voice, også vi rigget opp Netflix på storskjermen og hadde filmkveld. Perfekt fredagskveld home away from home.  

Vi bor på Frogner House, og det er så deilig. En egen liten studioleilighet med fullt kjøkken og alt vi trenger. Dette oppholdet er ikke sponset, men fine rom gøy å vise frem uansett. Jeg fortellere dere alltid når ting er sponset, så det trenger dere ikke være bekymret for. Det er et enormt fokus på dette om dagen, så da er det bare å være nøye. Verken maten eller barene eller noe som helst er sponset her. 

I dag er bryllupsdagen, men før den tid har vi noen timer alene. Vi skal ut å spise en god lunsj, og hvis det kommer masse energi snikende veldig snart, så tar jeg en liten joggetur også. Vi får se hva det blir til, det frister ikke så veldig i regnværet. Statusoppdatering fra Oslo er hvert fall at vi koser oss masse, nyter Oslofavorittene ( allerede testet flere av de nevnte på gårsdagens liste ) og ser virkelig frem til å feire kjærligheten litt senere i dag. 

Er at bra med dere? Hva er din plan for helgen?

Jeg tipper noen av dere skal på ShapeUp Convention? Jeg er så misunnelig, men på en positiv måte, tenk så mye gøy dere skal få være med på! Jeg var der forrige gang, og vet hvor fantastisk inspirerende, motiverende og morsomt det er. Så dere som er så heldige å skal dit må bare nyte dagen, og kose dere masse. 

God lørdag alle sammen <3

 

Smiiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Det der både så og hørtes skikkelig koselig ut. Kos dere videre i Oslo, nyt og heia kjærligheten. Her har jeg akkurat våknet etter nattevakt, så det er min helg. Nattevakter. Men skal ut på en joggetur etterpå i regnet! Nyt

    2. Julie: Det varierer veldig bra hvilket rom man bor på. Jeg bor vanligvis å vanlig rom, men denne gangen var det et litt større et og da koster det mer 🙂 så det varierer ut fra rom og adresse ( finnes enormt mange ulike adresser man kan velge mellom over hele oslo )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg