When it rains, it pours

Head up girl – you can handle a little rain….

Jeg liker å holde bloggen positiv, jeg vil den skal være lys, et friskt pust og et fri sted. Jeg vil at det skal være en kilde til energi, motivasjon og treningsglede. Bloggen reflekterer livet mitt, og jeg føler meg heldig som har flest lyse, gode og positive dager. Når det er sagt så har jeg mine dager jeg også, dager hvor ting ikke føles så energisk og positivt. Dager hvor jeg er sliten, og lei. Dager hvor jeg tenker for mye, analyserer alt og ender opp i et forvirret kaos, skapt ene og alene av meg selv – i mitt eget hode. Så tro meg, kjære leser – jeg har mine dager jeg også. 

Noen ganger klarer jeg å snap out of it, snu tankene og gjøre noe hyggelig. Jeg ringer en venn og kommer meg ut av tankekaoset. Andre dager er det ikke like enkelt. I dag er en sånn dag. 

Vi snakkes i morgen mine venner, i morgen blir en bra dag <3 

8 kommentarer
    1. Sånn er livet og viser at du, tenk Det, er menneskelig. Du viser alltid den ekte Maren. Lag deg en fin dag i dag og så blir morgendagen enda bedre ❤ klem

    2. Gjør akkurat det du vil i dag, slapp av, ta på deg kosebukser, kjøp no godt og sett på en god serie<3 ta skikkelig vare på deg selv i dag. håper dagen blir bedre vennen<3 god klem

    3. I feel you <3
      Denne uka har vært...dritt, rett og slett.
      Klarer man ikke snu det er det best å godta det og la dagen passere. Bedre dager kommer.
      Vi får deppe litt sammen i dag og forhåpentligvis smiler vi sammen i morgen 🙂

    4. Alle har kjipe dager noen ganger, selv om du som oftest bare virker glad, positiv og inspirerende! Håper vi leserne noen ganger kan inspirere tilbake, for det fortjener du <3 må bare ønske deg en fin dag ellers, og forresten var det nye desginet på bloggen kjempefint!

    5. Håper morgenen dagen blir bedre, og at du får en god start på helgen. Utrolig fint det nye bilde du har i starten/toppen. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg