Date på takterrassen

Rooftop Sushi

God søndagskveld mine venner. Hvordan har helgen deres vært? Jeg har hatt en innholdsrik og fin helg, med masse sosialt og kos. På lørdag for eksempel, da hadde en god venninne, Leo og meg sushidate på takterrassen. Vi kjøpte med oss masse take-away sushi, og rigget oss oppe på takterrassen i sola. Det blir ikke bedre enn dette <3 

Ellers har denne helgen vært fylt med masse vennetid, litt trening, god mat og crossfit introkurs. Sistnevnte skal jeg skrive mer om i løpet av uken, akkurat nå må jeg bare la det synke litt inn.Det var 4 spennende og lærerike timer, som ble avsluttet med en snerten liten WOD. Nå er planen min å legge bort både mac og mobil, lage i stand litt digg mat og krype opp i armkroken til min sin. Han har vært bortreist hele helgen, så nå var det godt å få han hjem, og ha hele den lille familien vår samlet igjen. 

Nyt søndagskvelden alle sammen. Senk skuldrene og lad opp til en ny uke – det er i hvert fall planen her. 

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Hei! Takk for at du sprer så masse positivitet og glede! Setter sånn pris på bloggen din og har fulgt deg i mange år:) Er bittelitt nysgjerrig på om du har tatt pause fra sykepleier – jobben? Det skjønner jeg i så fall veldig godt, du har jo jammen mye forskjellig på agendaen! Mvh nysgjerrigpetra 😉 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg