En søndag utenfor komfortsonen

Let´s do this!!

Nå er det 30 minutter til jeg løper ut døren for å bruke hele søndagen på kurs. Jeg har blitt pushet litt og utfordret til å utvide horisonten min litt, og i dag står det altså CrossFit på planen. Jeg skal på intro / nybegynner kurs i dag, og kjenner at jeg er ordentlig spent. 

Tusen takk til alle dere skjønne lesere som har heiet på meg, og delt sine erfaringer og tips relatert til Crossfit. Jeg er litt nervøs, men samtidig så gleder jeg meg. Nå må jeg få i meg litt frokost og gjøre meg klar her. Wish me luck sier jeg bare

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Tror Crossfit vil passe deg perfekt, og at du ikke bare vil mestre det relativt kjapt, men også digge det!! Men selvsagt er første gangen alltid litt skummel, som med alt annet, og Crossfit krever nok en del øving. Men nå er du straks i gang, dette blir så bra!! Crossfit idag og ditt første løp om to uker – du er knalltøff Maren, dette vokser du på! Masse lykke til, jeg heier!!💪😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg