Min største kilde til positivitet

God morgen fra oss. Vi har akkurat hatt morgenturen, og en aldri så liten putekrig i sofaen. Jeg ler meg ihjel av hvordan personligheten til Leo begynner å komme frem. Han er rampete, utrolig kosete og helt vilt blid. Han er uten tvil min største kilde til positivitet i hverdagen. I går var vi på tur, og knipset litt bilder underveis. Jeg må le av det bildet hvor jeg står med telefonen, og Leo sitter på hoften min likevel. Han er alltid med, uansett <3 

Jeg har gledet meg så til denne helgen, den eneste planen jeg har er å bruke tid på venninner, henge opp bilder i leiligheten, jentekveld, cafe, litt shopping og turer i skogen. Skikkelig kosehelg med andre ord. I kveld blir det noe digg mat, snacks og The Voice på tv. Jeg elsker sånne programmer, det er så gøy med flinke folk som får vist frem talentet sitt. I kveld står det mellom hjemmelaget pizza, taco og sushi. Hva hadde du valgt av de tre på en fredagskveld ? 

Nå står det en liten tass å krever oppmerksomhet foran meg her. På tide å legge bort macen, og leke litt før han skal få være alene i norn timer. Jeg skal nemlig til frisøren og gjøre noe litt crazy. Her snakker vi en heftig klipp, håret mitt er så slitt i tuppene at nå er det ingen vei utenom å klippe dem tvert av. Huff, jeg kjenner jeg nesten gruer meg litt. Jeg har jo spart så lenge, og nå skal det av. 

Nå gleder jeg meg til å høre deres helgeplaner? 

 

Smiiiiil, Maren 

11 kommentarer
    1. Taco!!! Eller pizza.
      I kveld har jeg planer om en joggetur før fredags kosen. Og jeg liker også TheVoice. Imorgen er det 30årsfeiring for to gode venninner. Det gleder jeg meg til før det blir kamp på søndag kveld. Det blir Bra! Ha en herlig fredag. Klem

    2. Hei Maren!
      Jeg skriver sjeldent kommentarer på blogger, men jeg måtte bare skrive en liten hilsen nå. Du og bloggen din gjør meg så glad. Jeg er 19 år, kronisk syk (leddgikt og kronisk utmattelse) og er for tiden sengeliggende (vært det siden jul). Ofte er det vanskelig å finne glede og inspirasjon. Du inspirerer meg. Selv om jeg ikke kan trene for øyeblikket, blir jeg inspirert av øvelsene dine (som jeg SKAL klare når jeg blir bedre). Maten du deler er også bare helt fantastisk. For øyeblikket føler jeg meg tynn, skrøpelig og syk. Jeg gleder meg til å bygge meg opp og bli ordentlig sterk. Og selv om det kanskje høres fjernt ut for deg, så er du med på få meg til å bevare håpet og å ikke gi opp. En vakker dag vil jeg så gjerne klare å delta på din og Pias treningsreise!! Ønsker deg en super helg❤️ PS: Leo må være verdens nydeligste skapning!!

    3. Kari Øverland: Nå fikk jeg tårer i øynene , tusen takk for at du delte dette. Tenk så heldig jeg er som får lov å inspirere deg. Du beskriver en helt rå styrke og jeg kjenner at jeg blir inspirert av deg og heier så på deg ? Du er hjertelig velkommen på tur med oss når enn du selv måtte ønske. Hold hodet oppe og tankene positive kjære Kari. Verdens største klem sendes din vei

    4. Åh så herlige bilder – og hunden er uten tvil menneskets beste venn <3 kunne ikke vært foruten mine to potebarn!

    5. er jo fredag så da hører jo egentlig taco med, men når du skrev pizza så hørtes det også veldig godt ut! i kveld jeg skal ut å spise med to venninner som blir kjempe koselig og da blir det nok en sikkelig god burger med milkshake ved siden av! God helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg