Mitt første løp – blir du med?

Jeg skrev et ærlig innlegg om hvor redd jeg er for å delta på ulike typer løp, og at det faktisk plager meg at jeg er så feig. Innlegget finner du HER. Dere la igjen så utrolig mange fine kommentarer, og gav meg så mye støtte. Det har nå gjort at jeg, tro det eller ei, har meldt meg på mitt aller første løp. Det er skummelt å si det, og jeg kjenner at jeg både gruer og gleder meg. 

Løpet foregår i Kristiansand 16 september, og er så utrolig kult at jeg bare måtte kaste meg med. StrongmanRun heter det, men ikke la deg skremme av navnet, dette er nemlig helt lavterskel og virkelig for alle!

Det er et hinderløp med flere ulike hinder man skal gjennom. Løypa er totalt 10 km, men du løper aldri mer enn ca 300 meter før det kommer et morsomt og utfordrende hinder. Alle hindrene er overkommelige. Du kan delta alene, men det anbefales å stille et lag og ta dette som en kul utfordring sammen. Tenk så gøy å gjøre dette med venninne eller kompis-gjengen? 

Jeg skal selv delta med gode venner, og flere kjente har også kastet seg med. Min storebror som er småbarnspappa er påmeldt sammen med en hel gjeng andre småbarndfedre. Jeg digger det!! De aller fleste av oss har aldri gjort noe lignende før. Jeg ser for meg at vi tar dette som en sporty og gøy utfordring, helt uten noe form for prestasjonsfokus. 

StrongmanRun skriver selv dette om løpet sitt: 

“Vi legger opp til at dette skal bli Norges morsomste og mest sosiale hinderløp. Her oppfordrer vi dere til å forenes som ett «team» og ta utfordringene sammen. Vi har ikke fokus på eliteløpere, men vil lage mest mulig god stemning for dere som vil prøve noe nytt og kult. Hinderløp er skikkelig i vinden om dagen, så hvorfor ikke teste ut en ny utfordring?

Målet for alle lagene er å gjennomføre hele løypa, med de hindrene det innebærer. Det vil bli vått og kaldt, men vi kan love deg en skikkelig kul opplevelse. Hvor godt dere kan samarbeide vil definitivt bli satt på prøve”

RABATTKODE:

Høres dette gøy ut? Jeg har noen få plasser igjen med rabattkode, så hvis du har lyst å bli med kan jeg gi deg 100kr rabatt ved at du bruker koden: MAREN når du melder deg på. Jeg har kun 50 plasser med rabatt, og mange har allerede brukt koden. Du kan melde deg på HER, og på samme siden finner du alt du trenger av informasjon om løpet. 

Jeg håper mange av mine lesere er med, og bare vit at jeg er garantert like, og sikkert mer, nervøs enn dere. hehe. La oss gjøre dette sammen, og gjøre 16 september til en super gøy dag. 

Ses vi på StrongmanRun? 

 

Smiiiil, Maren 

8 kommentarer
    1. åå dette høres så gøy ut. nå som jeg elsker å gå lange turer, om det er med folk eller alene. er dette i Kristiansand? og hva ligger prisen på? vureder å melde meg på!

    2. Nicole Touch: Bare klikk deg inn på nettsiden så står all informasjon 😀 Ja det er i kristiansand, nede ved tresseområdet, og opp odderøya osv. Prisen er 499, og 399 hvis du skriver inn MAREN som rabattkode 🙂

    3. Herlig! Det hørtes veldig gøy ut og dette tror jeg passer deg perfekt! Mange folk, glede og mange gøyale utfordringer underveis. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg