Min danske inspirasjon

Har dere sett en så fargerik og deilig salat? Uten tvil en av de aller beste salatene i byen synes jeg. Dette er en kyllingsalat med langtidsbakt kylling, tomatmarmelade, syltet eple, rødkålsalat og ramsløkmajones. Nam nam nam. En litt annerledes og utrolig smaksrik salat. Nydelig brød og chips av rotgrønnsaker setter virkelig kronen på verket. 

Celine har vært en av mine aller beste venninner i mange år, og på tross av at hun nå har bodd snart 8 år i Danmark er hun en av de nærmeste jeg har. Celine er min største inspirasjon og motivator på så mye. Hun er en av de tøffeste og mest hard-working jentene jeg kjenner. Hun styrer flere Ganni butikker i København, og hver gang jeg ser henne blir jeg så inspirert av stilen hennes <3

I dag har vi en litt trøtt morgen her i huset, og vi tar det derfor helt med ro et par timer til. Jeg har en stor avgjørelse som må tas innen et par dager, og jeg kjenner at det stresser meg. Jeg kan våkne på natten og ligge en evighet med for og i mot lister. Jeg er så dårlig på å ta slike store og avgjørende avgjørelser, og blir tidenes vinglepetter i slike situasjoner. Senere i dag skal jeg avgårde å treffe en venninne, og et par møter i byen. På planen står også en liten treningsøkt. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Så godt det så ut. Salat altså!!
      Håper du finner ut av avgjørelsen din. Sånn som jeg ser deg har du tatt mange riktige valg hittil i livet, så jeg er sikker på at du velger det riktige for deg. Blir spennende samtidig som der er skummelt med mye ting!
      Her venter snart jobb, og så blir det trening etterpå. Da går den dagen. Det blir bra siden jeg nesten ikke sov i natt. Man kan vel kalle det singel4life soon 30 føles det ut som !! Sammenbrudd altså.😉 klem

    2. Det der ser så godt ut. Nå trur jeg at jeg må gå og ransake kjøleskapet.
      Der står å kjøre lille bror til Gardemoen så vi for sent ham avgårde igjen. Ikke at den kjøreturen frister så veldig.

    3. Josefine Fevang: Gjør det, og du vil sikkert bli overrasket over hvor spenstig en salat kan bli hvis man bare putter litt annerledes ting i den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg