24 timer i Oslo

Puh, det siste døgnet  har vært helt utrolig hektisk, spennende, utfordrende, morsomt og fint. Masse møter, nye bekjentskaper, spennende samarbeid og hyggelige gjensyn. Jeg har bodd på Frogner House, i min egen lille studioleilighet. Praktisk, delikat, og fint. Oppholdet var ikke sponset, men det må jo være lov å komme med et hotelltips likevel <3 

Jeg får alltid en litt spesiell følelse når jeg er tilbake i Oslo. En litt blandet følelse av noe veldig positivt, men også litt negativt. Jeg bodde her i nesten 4 år, og opplevde mye bra, men også litt kjipt her. Jeg valgte å flytte fra Oslo, og hver gang jeg er på besøk så kjenner jeg at det var riktig valgt. Jeg har det best på Sørlandet, og Kristiansand er min hjerteby. 

Nå sitter jeg altså på Loungen på Gardermoen og momser på grønnsaker med dipp. Det er litt godt å sitte her å se på folk, drikke dispenserbrus ( funfact: dispenser brus er noe av det beste jeg vet) og spise snacks. Jeg får også gjort litt jobb, og koser meg faktisk veldig her jeg sitter. Når jeg kommer hjem blir jeg hentet på flyplassen også er det rett ut på luftetur med lille vofsen og mamma. Vi går ofte tur sammen, og spesielt etter ting har skjedd, både positive og negative. Mamma er en helt magisk sparringspartner, og jeg liker så godt å skravle med henne etter jeg har vært i litt ekstra spennende møter, eller skal ta noen store avgjørelser. Både familien og min kjære er veldig fine sånn sett, de lytter, veileder og kommer med masse gode råd. Jeg er så takknemlig for at involverer seg og gidder å ta del i denne litt sære, men veldig spennende bloggverden. 

I kveld blir det altså bare kos hjemme, og i morgen er det bryllup igjen. Jeg gleder meg! Søndag har jeg blitt utfordret til å delta på noe som skremmer meg litt, så vi får se hva det blir til. Oppdatering på det kommer! Nå skal jeg hente en ny runde med snacks her, og fylle opp med dispenserbrus. Resten av tiden på Loungen går med til å jobbe med neste måneds treningsprogram til ShapeUp. Jeg leverer jo saker i ganske god tid i forveien, og sitter nå derfor å jobber med juletrim. Litt artig å sitte her, mens det fremdeles er august, og skrive om juleribbe og desembertrening. 

Hva er deres planer denne helgen? Skjer det noe spennende? 

Ps: Titt gjerne innom igjen senere i dag, da deler jeg en ny og super digg oppskrift på smoothie bowl. Jeg slumpet med litt av hvert, og en litt artig ingrediens og vips ble det til en ny smoothie-favoritt. 

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg