Lakselunsj og Oslotur

God morgen hjerter. I dag har jeg vært våken siden kl 05, og det merkes godt her jeg sitter på flyplassen. Dette er andre gang jeg er ute på flyplassen i dag, jeg var nemlig ute her like over kl 06 i dag morges også, for å kjøre min kjære som skulle avgårde på jobbtur. Nå, tre timer senere sitter jeg her igjen, og nå er det min tur til å reise avgårde for en aldri så liten jobbtur til Oslo. Jeg har tre spennende møter på planen, og spesielt det ene er jeg litt ekstra spent på. Jeg blir over til i morgen, på grunn av et tidlig møte på fredagen. Like greit å få unna mest mulig når man først er i Oslo. 

Jeg blir litt busy i dag, og derfor tenkte jeg det kunne passe å dele et lite lunsjtips i mellomtiden. Enkelt, sunt og godt, akkurat slik jeg liker det det. Laksewraps tar ikke lang tid å lage, og holder seg fint å matboksen. Hemmeligheten er pestoen, som gjør at det smaker godt, på tross av et par timer i veska. Har du mulighet, så putt gjerne matboksen i kjøleskap frem til den skal spises. Det aller beste er selvfølgelig å lage den rett før du skal spise den. 

Du trenger: 

  • Røket laks
  • Lomper / lefser 
  • Crisp salat
  • Grønn pesto 
  • Et dryss havsalt 

Smør lompene med pesto, legg på laks, salat og dryss litt havsalt over. Voalá! Dette smaker himmelsk med Philadelphia ost, ruccola salat og litt rødløk også. Prøv deg litt frem, og finn din favoritt. 

Nå er det på tide å boarde flyer her, vi blogges fra Oslo! 

 

Smiiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Har akkurat bladd gjennom snapstoryen din hvor du filmer og prater, så utrolig herlig! Måtte rett inn på bloggen din nå for å legge igjen en kommentar. Veldig moro å høre deg prate, og du stråler skikkelig. Ikke noe å være flau over. Stå på! Klem Kine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg