Trening og kosthold – skaff deg kunnskapen selv

I samarbeid med AFPT

Dere som har lest bloggen min en stund vet at jeg er utdannet personlig trener fra Akademiet for Personlig trening i Oslo. Jeg har kun gode ord å si om denne utdannelsen. Jeg la min grunnmur hos AFPT, og er evig takknemlig for alt jeg lærte der. Det begynner å bli mange år siden jeg var ferdig utdannet, og det skjer enormt mye innenfor denne bransjen. Jeg har derfor valgt å sette meg litt på skolebenken igjen, rett og slett bare for å oppdatere meg litt. AFPT kjører utdannelser over hele landet, også i Kristiansand.  20 oktober kjører de i gang her på sørlandet, og innen den tid skal man ha lest en del pensum på egenhånd. Jeg er spent, og gleder meg veldig til å oppdatere meg, og uten tvil lære enormt mye nytt. Som sagt så kjøres det utdannelser i alle de største byene, samt over nettet. Så uansett hvor du er, så har du mulighet til å ta utdannelsen. 

Sitter du med en liten drøm om å bli personlig trener? Eller kanskje du ønsker å vite mer om trening, ulike metoder, teknikk, hvordan man trener på ulike måter, hvordan trene for ulike resultater, anatomi og hvordan kroppen vår fungerer, hvordan musklene jobber, og ikke minst hvordan man skal trene dem best mulig. Hvordan legger man opp et program i forhold til målsetning, og hvor viktig er dette med sett og repetisjoner ift ulikt mål med treningen. Kanskje er du litt nyskjerrig på kosthold, og hvordan man skal spise for å optimalisere helsen, eller for å nå ulike mål. Alt dette, og helt enormt mye mer lærer du på Akademiet for personlig trening. 

Ønsker du ikke å ta et helt kurs eller en hel utdannelse, så kan du sette av en helg og få alt det nyeste innenfor bransjen fra noen av verdens fremste innenfor helse, trening, og kosthold. Helgen 1-3 september er det AFPT Convention i Oslo, og du kan lese alt om det HER. 

Rabattkode: 

Ble du litt trigget av dette? Kjenner du at du kunne tenke deg å vite litt mer? Da kan du klikke deg inn på Afpt sine nettsider HER, og ønsker du en rabattkode på utdannelsene? Ja da sender du meg bare en mail da, så får du den selvfølgelig. Mailen min er: [email protected] 

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Hei !
      Jeg vurder å dra på AFPT convention enten lørdag eller søndag, men lurer på hvilken jeg burde velge? prøvde å finne noe program så jeg kunne se hva jeg ville få med meg, men… Hva synes du?
      Digger deg og bloggen ! klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg