Bli inspirert til sunn super-lunsj hjemme

God morgen dere. I går forsvant bare dagen fra meg, og jeg rakk rett og slett ikke innom bloggen for andre gang. Jeg prøver å få inn to bloggposter om dagen de dagene jeg kan. Jeg hadde så lyst å titte innom for å dele denne fargerike, deilige lunsjen med dere. Denne er kjøpt ute på cafe, men den kan helt fint lages hjemme. 

Smoothie bowl er en favoritt hos meg, og jeg lager det ofte selv. I går dro en av mine bestevenninner, hennes mann, datter og meg på Will I juice, hvor de serverer så masse sunne, deilige fristelser. Min venninne gikk for smoothien “5 om dagen” og jeg valgte kaffe og “Protein bowl”. Protein bowl består av banan, eple, bringebær, vanilje whey protein, og mandelmelk. Toppingen er granola, kakaonibs, mandler, jordbær, kiwi og banan. Mmmm

I dag har jeg litt spennende ting på planen. Jeg skal fullføre litt mer på innredningen her hjemme, jeg har nemlig handlet inn en god del nye ting og jeg gleder meg til å vise dere. Jeg skal også forberede en rå give-away som går ut på Instagram i morgen, og forberede klessalget som blir på Snapchat  i løpet av uken. Masse masse freshe treningsklær til en latterlig billig penge. Mer info om dette kommer. Senere i dag skal jeg ta litt bilder sammen med en ny fotograf. Jeg håper vi kan få til litt spennende ting sammen fremover, og jeg er spent på vår første jobb sammen i ettermiddag.

Kvelden blir helt rolig og avslappende hjemme på sofaen med mine to. Mac & cheese står på menyen, og for oss er det den ultimate kosematen. Jeg har en hektisk uke foran meg, med både Oslotur, flere spennende møter og et nytt samarbeid. Jeg elsker at hverdagen er i gang igjen, ting skjer og det gjør at bloggen forhåpentligvis blir mer spennende, får mer, og bedre innhold. Ha en nydelig søndag dere <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Elsker de herlige fargerike bildene av maten din!! 😀 Får ikke nok, rett og slett. Tar gjerne oppskrifter av smoothie bowls og andre tips til frokost- og lunsjretter for det syns jeg er verre enn middager å variere… OG – skulle gjerne ønske flere bilder av underveis-prosessen når du lager deg mat! 😉 Litt mer steg for steg-bilder.
      Åh, de nydelige neglene! Er det gele? Akryl?

    2. mille: Tusen takk, her var det mye hyggelig 😀 Neglene er bio-gel, naturlig produkt som gjør at neglene ikke blir ødelagte, men vokser får næring under geleen 🙂

    3. Anja: Tusen takk skjønne Anja <3 du er så nydelig i alle de fine kommentarene dine - setter så stor pris på å ha deg her på bloggen 😀 god klem

    4. Mm, ser herlig ut! <3
      Har et blogginnlegg-ønske: Kan du skrive litt om hva slags utdannelser du har? Står jo i bioen din på instagram at du er sykepleier, PT og ernæringsfysiolog 🙂

    5. Hei 🙂 jeg har et spørsmål jeg håper du kan hjelpe/svare meg på. Hvor viktig er det med et «fast» treningsopplegg? I forhold til styrketrening. Altså alle snakker om å følge en treningsplan over la oss si 8-12 uker for så å skifte ut(spesielt om jeg feks leser litt på fotbessbloggen osv🙄). Jeg trener 3-5 ganger i uka. Har en aktiv livsstil og går mye på jobb hver dag. Men rent styrke og resultatmessig, hvor viktig er det å ikke bare ha det gøy å gjør det jeg vil på trening. Burde jeg ha faste dager hvor jeg trener samme øvelser over tid, og alltid samme antall økter i uka osv? U know the drill. Håper du kan hjelpe meg 😩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg