Et eventyr fra start til slutt

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte for å beskrive denne helgen. Jeg føler jeg har vært med på noe magisk, noe man ser på film. Et bryllup på et av de vakeste stedene jeg noensinne har sett, hvor absolutt alt er planlagt og tilrettelagt fra start til slutt. Hvor hver eneste lille detalj er perfekt, og ting er så delikat, lekkert og fint at jeg nesten ikke vet hvordan jeg skal klare å gjenfortelle det. Jeg er så takknemlig for å ha vært en del av det. Disse minnene lever jeg lenge på. 

Helgen startet for oss på lørdagen, da kjørte vi fra Verona til Como, hvor vi sjekket inn på et hotell i en liten by som het Lenno. Lørdag kveld var det bli-kjent-fest med mingling, båttur og fest. En utrolig gøy kveld, hvor undertegnede fikk seg tidenes treningsøkt i form av dansing fra start til slutt. Søndagen, bryllupsdagen, startet vi med en deilig dag i sola, og bading i Lake Como. Senere på dagen var det endelig tid for vielse og byllupsfest. Vi ble hentet i en båt som tok oss ut til Villa del Balbianello, og det stedet tror jeg dere må google. Jeg kan si så mye som at her har store filmer blitt spilt inn, blant annet James Bond og Star Wars. Jeg hadde ikke med kamera, da brudeparet ønsket at vi skulle være tilstede og ikke bak en telefon eller et kamera. Det synes jeg var en fin avgjørelse <3 Bildedrysset i dette innlegget blir derfor fra dagen vår før bryllupet startet. 

Dagen i dag er litt preget av helgens festligheter. Det er en trøtt, men veldig fornøyd gjeng som sitter på Gardermoen og venter på siste etappe hjem til Kristiansand. Jeg har kost meg noe helt enormt, og som mange av mine følgere har lagt merke til har det vært null trening (sett bort fra et par gåturer), pizza, og vin hver dag. Jeg har spist potetgull og pasta, sjokolade og is hver eneste dag – og vet dere hva, det føles helt fantastisk. En solid time-out fra hverdagen, og en sterk kontrast til mitt vanlige liv. Jeg skal skrive et eget innlegg på dette, for jeg tror bare det er så viktig å snakke litt om dette med hverdag og helg / ferie. Det er så viktig å kunne ta seg en time-out, en pause, og noen ganger tror jeg det er utrolig sunt å være skikkelig usunn. Men mer om dette senere, her har jeg mye på hjertet. 

Nå skal jeg gå å finne meg en stor kopp kaffe, og noe mat her på flyplassen, vi har nemlig nesten tre timer som skal slås ihjel her. Jeg har storkost meg på tur, men fy søren så godt det skal bli å komme hjem til lille valpen, og vårt fine hverdagsliv hjemme. I morgen skal jeg på trening, og takket være en god ferie, kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg. 

 

Smiiiil Maren

 

2 kommentarer
    1. Anonym: Ja ferielivet kan jeg selv bli misunnelig på når jeg ser tilbake 😀 hehe. Men hverdagen min tror jeg er ganske lik mange andres 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg