Et døgn i Verona

Vi har nådd siste destinasjon på runden vår før vi i morgen setter oss i bilen og kjører til Lake Como hvor vi skal i bryllup <3 I skrivende stund befinner vi oss altså i Verona, og hit kom vi rundt klokken 15 i ettermiddag.

Vi har brukt hele dagen til å rusle rundt i byen, og være skikkelig turister med kamera på magen og Gelato i hånda. Verona er virkelig en fin by, med sine smale brosteinsgater, nydelige arkitektur og sjarmerende cafeer, samtidig som det er gode shopping muligheter og et yrende liv. Vi har kun ett døgn i Verona, men her kunne jeg absolutt tenke meg å dra tilbake. Et døgn i Verona, kjør bildedryss: 

Nå skal vi straks ut å spise og nyte vår eneste kveld i denne fine byen. I morgen starter bryllupseventyret, og jeg gleder meg til å ta dere med til noe som anses å være et av de vakreste bryllupsdestinasjonene i verden. For en lykke å få lov å være gjest i noe slikt. Vi gleder oss noe helt enormt til å ankomme Lake Como, og tilbringe hele helgen der med gode venner <3

 

Smiiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Du vet at det heter Comosjøen, sant? Med mindre du skriver hele setningen på engelsk, ser jeg ingen grunn til å skrive Lake Como. Lake indikerer at det er en innsjø, Como er navnet på innsjøen.

    2. Har problemer med å skjønne hvorfor du tar så på vei når noen retter på skrivinga di.. Du tjener penger på bloggen, og vil gjerne at alt skal se profesjonelt og bra ut, så da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du reagerer når du får konstruktiv kritikk. Det må da være bra for deg om bloggen din ser best mulig ut? Voldsomt hårsår er du, men jeg blir litt irritert når en voksen kvinne, som lever av å SKRIVE en blogg, bidrar til å spre blant annet særskrivingsfeil. Sorry, men det får du tåle

    3. Lake Como: hehe, ikke noe problem kjære deg. Takk for tilbakemeldingen din. Som jeg skrev, kjekt å ha slike som deg som kan rette på meg. Så får jeg bare jobbe med å bli bedre 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg