Forelsket i Venezia

Jeg tror aldri jeg har sett et mer sjarmerende og vakkert sted enn Venezia, og jeg føler meg heldig som får lov å oppleve det. Jeg har heller aldri opplevd et varmere sted enn det Venezia var i dag. Det er hetebølge over Italia nå, og fy søren så varmt det var i dag. På tross av varmen koste vi oss noe helt vilt, og hjelpes så mye fint vi fikk se. Venezia er dessverre litt for turistifisert nå synes jeg, men klarer man å se litt bort fra det, og finne smutthull mellom folkemengden så er det virkelig mye fint å se. Kamera mitt gikk helt varmt, og dette bildedrysset har jeg gledet meg til å dele med dere: 

Nå er vi straks klare for å starte dagen i en ny herlig by. Byen heter Chioggia, men kalles for lille Venezia. Makan til skjult perle har jeg aldri sett. Nå er frokosten akkurat spist, og vi er klare for å utforske denne herligheten av en by. Følg gjerne med på snapchat for hyppigere oppdateringer, dere finner meg på marenerdvik

 

Smiiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Venezia er virkelig en vakker by. Jeg vil tilbake. Gleder meg til å se bilder fra Lille Venezia. Kos deg med varmen så godt du klarer, drikk mye godt, og for all del, spis is. Italiensk is altså❤ det ser virkelig ut som en kosøeog ferie. Tror nesten jeg må drømme om Italia ferie neste år igjen. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg