Breakfast in Florence

Goood morgen fra vakre Firenze. Etter flytur og en 3 timer lang kjøretur i går var vi ganske så slitne når vi ankom hotellet i Firenze. Men med så lite tid på hvert sted, var det bare å kaste seg rundt. En kjapp dusj, og rett ut å oppleve byen. Vi vandret vi gatelangs i Firenze, spiste pizza med parmaskinke, koste oss med vin og selvfølgelig gelato. Italia altså, her lever man virkelig det gode liv. Vi så utrolig mye vakker arkitektur, og ikke minst kunstverk, statuer og skulpturer. Jeg har så mye bilder å vise dere, men i skrivende stund er vi på vei videre så bildene fra Firenze kommer etterhvert. 

Det jeg kan vise dere bilder fra er frokosten vi akkurat har kost oss med. Vi rakk akkurat å løpe inn på frokostbuffeten før den stengte, og fikk grabbet til oss både croissanter, kaffe, frisk frukt, italiensk ost og skinke. Mmmm

Nå skal vi pakke sammen, og hoppe i bilen. Ny destinasjon venter, og neste på listen er Venezia. Så langt leverer Italia langt over forventningene. Det er så vakkert her, og jeg storkoser meg. Jeg gleder meg til å oppdatere dere fra Venezia. 

 

Smiiiil, Maren

 

 

 

4 kommentarer
    1. Du er en av norges største bloggere og har stor påvirkningskraft, spesielt innen trening og kosthold. Jeg syns du skylder leserne dine å se dokumentaren ´ẃhat the health´´ på netflix. Tenker at når man har stemmen til å veilede så mange mennesker, er det viktig å vite om det du promoterer og fremstiller som et sunt kosthold, faktisk er bra for helsen.
      Takk:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg