Proteinrik pannekakefrokost

Når dere våkner i dag er jeg sannsynligvis allerede godt i gang med reisen. Klokken ringte 04.45 i dag, og en time senere ble vi hentet og kjørt til flyplassen. I skrivende stund er vi i Oslo, og storkoser oss på Sas Lounge med god frokost og kaffe. Om ikke lenge skal vi gå ombord flyet til Milano. Vi kjører direkte fra Milano til Firenze i kveld. Jeg er så spent at det kribler. Dette er min første tur til Italia, og forventningene er skyhøye. 

Mens jeg er på reise tenkte jeg dere kunne kose dere med gårsdagens herlige frokost. Den bestod av proteinpannekaker, smoothie og friske blåbær. Nå har det kommet nye blåbær i butikken, og hvis man ser bort fra den drøye prisen, så er de helt fantastiske. Store, saftige og gode. Pannekakene er en ferdig proteinmiks fra Proteinfabrikken. Jeg har en gigantisk boks stående, og den går straks ut på dato, så nå er det pannekaker for alle penga. 

Smoothien er en misk av frosne skogsbær, banan, mango, vanilje yoghurt og mager kesam. Toppet med kokos og chia frø. Enkelt, sunt og godt. 

Nå er det på tide å legge bort macen, og komme seg ombord. Om 3 små timer lander jeg i Italia, og årets mest spennende ferie er i gang. Vi blogges fra Italia <3

 

Smiiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Veldig god tur! Kos deg kjempemasse, og nyt all den gode maten og vinen de har!
      Studerte et år i Milano – kjempefin by! Italienerne er så vennlige og hjelpsomme 🙂
      Når dere skal innom Milano anbefaler jeg å ikke spise middag i den store turistgata mellom Duomo og Castello. Det er det stort sett veldig dyrt og ikke så bra kvalitet – gå heller ut en sidegate, så blir det mye bedre. Men is kan du fint kjøpe der, den er god over alt 😉 Ellers anbefaler jeg området som heter Navigli i Milano. Det er et veldig fint og populær område langs to kanaler med masse restauranter og kaféer 🙂

    2. Jeg syns Italia er fantastisk, selv om jeg kun har vært i Roma. Menneskene er utrolig hyggelige og atmosfæren er helt utrolig. Kos deg masse på tur<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg