Alt er på plass, nå kan eventyret starte

Reklame (sponsede negler)

I skrivende stund kribler det i hele kroppen, om få timer setter vi nesa mot Italia. Første stopp på reisen er Milano, også direkte til Firence hvor vi skal tilbringe første natten. Videre går turen til Venezia, Verona og Lake Como. Jeg kan virkelig nesten ikke vente. 

Lille Leo gull skal bo hos mine foreldre mens vi er borte, og i dag har mamma vært her på sushikos og litt planlegging for den kommende uken. Det er ikke bare bare å ta vare på en liten valp i en hel uke. Jeg er så takknemlig for at de stiller opp. Vi koste oss med masse deilig sushi og iskald pepsi max. Vi bestilte fra Food Asylium i dag, og hjelpes for en god sushi. Spesielt de litt spesielle bitene med laks utenpå, og scampi, laks, gulrot og purre inni, toppet med en deilig saus. Hands down den beste sushien jeg noen gang har smakt! 

Jeg har fått fikset litt på både hår, vipper og negler før avreise, vi skal jo tross alt i bryllup. Jeg er ikke spesielt jålete av meg, men jeg synes det er gøy med litt sånne ting. Jeg har ikke hatt lange negler på evigheter på grunn av jobben på sykehuset, men nå som jeg har ferie var det litt stas å få fikset dem. Neglene er det Torunn på Neglesalongen i Skippergata som har fikset, og jeg er så fornøyd. Enkle, delikate og ikke for lange. 

Nå gjenstår det bare å pakke ferdig, levere valpen hos mine foreldre, og sove en kort liten natt før vi hopper på første fly tidlig i morgen tidlig. Tenk, nå er all jobb unnagjort, alt er på plass, og i morgen på denne tiden er Italiaeventyret vårt i gang. Jeg gleder meg så enormt! Kamera er fulladet og jeg gleder meg så til å dele masse herlige Italia-skatter med dere. 

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Sååå herlig. Dette eventyret høres bra ut og så bra at alt er i boks, og lille valpen er heldig som får bo hos foreldrene dine!!
      Italia er virkelig helt fantastisk. Kos deg masse. Spis god mat og mye parmesan og risotto, trøffelolje og gode oster om du er glad i det. Og hva er vel bedre enn å ha et bryllup i tillegg! #misunnelig. Kos deg masse skjønne deg! Klem

    2. Hei,
      Du vet at det er parasitter i sushi…
      og at legene ikke har pålitelige tester for dette…
      Hvis jeg hadde fått 100 milliarder for å spise sushi…
      så hadde jeg takket pent nei….
      Sorry, jeg ser mange bloggere spise sushi og ingen av
      dere som tenker på parasitter og at dere ofte ikke får symtomer på dette.
      PS. nytter ikke dra til legen med dette fordi de kan ikke så mye om parasitter

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg